marți, 28 noiembrie 2023

MAREA CERNERE

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


Nu poți omorî ceea nu poate muri! Ceea ce ucide trupul nu ucide și sufletul, ci doar provoacă despărțirea de trup a sufletului, adică eliberează nemuritorul suflet din colivia muritorului trup. La începutul Bisericii împărații romani în bădărănia lor credeau că-i pot înfricoșa pe creștini cu amenințarea morții..

           Creștinii, puternici tocmai prin credința lor nezdruncinată în nemurirea sufletului și în învierea morților, le râdeau în nas! Ce șansă ai să-l sperii pe unul ca "marele Pavel", Apostolul neamurilor, care afirmă: "Pentru mine viața este Hristos, iar moartea UN CÂȘTIG."?.. Tu vrei să ameninți creștinul tocmai cu ceea ce el își dorește mai mult, adică cu plecarea lui în veșnicie la Hristosul lui?? Ești bun de ironizat. Este cunoscut faptul că așteptându-și moartea martirică, creștinii cântau în închisori. Apoi îi scoteau în circ, înaintea tuturor acelor păgâni dornici să vadă sânge omenesc, și ei cântau toți împreună.. Corul martirilor care-și așteptau proslăvirea.. Mulți dintre cetățenii romani rămâneau stupefiați înaintea acestei seninătăți în fața morții! Mulți se converteau. Cam așa a fost treaba cu pedeapsa cu moartea și cu credința în Hristos. Ei bine, treburile s-au schimbat de atunci. Satana a învățat că nu poți băga în iad sufletele care cred în Iisus Hristos. I-ai pierdut, în loc să-i câștigi. Și atunci, ce-i de făcut? Trebuie să le ucizi sufletele în viața aceasta pământească, apoi poți să le ucizi și trupurile liniștit. Dar cum să le ucizi sufletele, de vreme ce ei aleargă repede la Mântuitorul (Salvatorul) lor?! Una, două, la rugăciune! Una, două, har de la Dumnezeu! Și apucă-te de la capăt cu ispitele.. În plus o mai au și pe fandosita asta de Maria în ceruri.. Două lacrimi vărsate înaintea icoanei Ei și gata, i-a înviat din nou! I-a eliberat din mrejele patimilor și ale poftelor.. Apoi se mai duc și la afurisitul ăla de popă și îl dau de gol pe el, pe diavol.. "Am zis, am făcut, am gândit, am poftit, am urât, m-am trufit, m-am îmbătat, m-am îmbuibat.." Tot ce a lucrat el luni de zile asupra creștinilor, ei se duc și zic acolo.. Apoi popa, "TE IERT ȘI TE DEZLEG!" Auzi tu, toată munca lui se duce de râpă în câteva secunde. I-a scos din ghearele lui într-o clipită, cu dezlegările astea..

De asta, dragii mei, și-a schimbat strategia Satana. Trebuie să-i deposedeze pe creștini de tot ceea ce îi poate elibera din ghearele lui, de credința în Hristos, de moralitate, de Cruce, de Maica Domnului, de Biserică, de preot, de spovedanie și împărtășanie, de rugăciune.. Cu rugăciunea este cel mai greu, fiindcă ea îi este omului pururea la îndemână. O lacrimă, un "Doamne iartă-mă!", și se ridică omul. De aceea trebuie să-l priveze de rugăciune. Cum? Privându-l de liniște. Gălăgie, muzică, imagini nesfârșite, bombardament mediatic, război informațional, griji deșarte.. Apoi, prin tehnologiile lui drăcești, implanturi în creier, unde electromagnetice, nano-roboți, emisie-recepție.. Prin vene, prin sânge, prin lichide diferite, toate sub aceeași siglă.. Da, de data aceasta este greu pentru creștini. Nu degeaba zice Domnul: "Și va fi strâmtorare mare, CUM NU A MAI FOST DE LA ÎNTEMEIEREA LUMII".. Diavolul și-a actualizat strategiile, și le-a adaptat la capacitățile adversarului. De data asta va fi mult mai greu. Este nevoie de rugăciune serioasă. Nu mai ajunge amărâta aia de lumânare de Înviere ca să-ți menții calitatea de creștin. A început marea cernere. Ești, sau nu ești, una din două. Tot ceea ce nu este al lui Hristos va fi înhățat imediat de Satana. Vom vedea creștini la limita sfințeniei și oameni îndrăciți. Majoritatea, cei din urmă.. 

Ca să-ți menții credința vor fi necesare sacrificii mari. Majoritatea nu vor fi dispuși să le facă și se vor îndrăci. Domnul zice: "îndrăzniți, Eu am biruit lumea". La ispite mari vor veni daruri mari din partea lui Dumnezeu. Numai să avem bunăvoință. Doamne, ajută-ne și ne miluiește, amin. 

Părintele Sorin Croitoru


Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA