miercuri, 24 ianuarie 2024

ECUMENISMUL CAPCANA A IADULUI!

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!". 


Cata dreptate are Sfantul Parinte, Iustin Parvu, cand spune: "Preotul care nu vorbeste credinciosilor despre ecumenism si cip, slujeste degeaba. Calugarii care nu le spun celor care vin in Manastiri, despre ecumenism si cip, vor pierde totul, adica, isi pierde sufletele!" De retinut, ca tot Sfantul Parinte, Iustin Parvu, a mai zis: "Cand se vor schimba slujbele in Biserica Ortodoxa, sa nu mai intrati in ea!" Iar Iisus Hristos zice: "Iata v-am spus voua de mai inainte" (Matei 24:25). Un mare pericol care pune in pericol mantuirea oamenilor este inselarea subtila a ecumenismului prin care profetul mincinos, Papa, pregateste distrugerea Ortodoxiei si pregatirea pentru incoronoarea Antihristului ca lider mondial.
Cei care poate inca nu cunoasteti acest pericol al ecumenismului este foarte important sa cititi sa aflati ca sa înțelegeti ce vremuri inselatoare traim.
In perioada aceasta in unele Biserici ortodoxe se fac rugaciuni comune cu cei de alte credinte (adica sectanti, eretici, monofiziti, catolici, greco catolici, protestanti, etc.) si aceasta este impotriva Canoanelor Sfintilor Parinti si impotriva Adevarului, adica, impotriva lui Dumnezeu. Noi trebuie sa nu fim de acord cu asa ceva, pentru ca, incet incet ne pierdem credinta cea Adevarata si apoi si sufletul.
Ieromonah (preot calugar) Vasilisc Hristea.


                                                              SFATUIRE
                                                       DUHOVNICEASCA

▪ 1. Crestinii ortodocsi marturisesc in Crez ca sunt fii ai unei Singure Biserici Ortodoxe, cea Sfanta, Soborniceasca si Apostolica, al carei singur Cap este Hristos
Dumnezeu-Omul. Nu pot fi alte „credin-te“ mantuitoare, fiindca, numai Hristos este

Nu pot fi doua sau mai multe „biserici surori“ precum nu sunt mai multi hristosi, fiindca, numai Unul Hristos s-a rastignit pe Sfanta Cruce. Asadar, orice religie, cult, „consiliu ecumenic” sau „biserica“ din afara Ortodoxiei sunt socotite de către Sfintii Parinti drept erezii; iar ereziile nu sunt biserica si nici nu pot fi in veac biserici ale mantuirii.Calea, Adevarul si Viata.

▪ 2. Ecumenismul, prin dorinta sa de a strange laolalta toate religiile lumii, il pune pe Hristos alaturi de ceilalti dumnezei ai celorlalte (ne)credinte. Prin „re-
conciliere“ si „toleranta“ ecumenismul ignora Sfanta Cruce, huleste fecioria Maicii Domnului si neaga fatis Sfanta Treime, impotrivindu-se prin acestea cuvintelor apostolesti, care marturisesc ca in Ortodoxie este doar un singur Domn, o singura Credinta, un singur Botez (Efeseni 4:5).

▪ 3. Ecumenismul inseala pe ortodocsi

chemandu-i sa se roage, sau sa faca slujbe religioase, sau sa se impartaseasca impreuna cu netrebnicii eretici si pagani, ridicandu-se astfel impotriva celor Sapte Soboare a Toata Lumea la care Sfintii
Parinti au randuit pentru vesnicie Sfinte Canoane ce marturisesc: „Episcopul, sau
preotul, sau diaconul care numai s-a rugat cu ereticii – sa se afuriseasca, iar daca
le-a ingaduit ereticilor sa lucreze ceva ca si clerici, sa se cateriseasca“ (Canonul 45) al Sfintilor Apostoli).

▪ 4. Ecumenismul, prin intemeierea „Consiliului Ecumenic al Bisericilor“,

doreste sa inghita in chip viclean Biserica lui Hristos, prin chemarea Ortodoxiei la falsa unire cu mincinoasele „biserici“ apostate, religii pagane si culte eretice; ecumenismul impaca fatarnic toate
„dumnezeirile“ si cutează sa amestece
In acest sincretism chiar invatatura ortodoxa despre Hristos, Prin aceste unselari. C.E.B. doreste sa se impuna lumii ca o noua „biserică“ supranationala, supra-
confesionala si universala, spre a inlocui in constiinta ortodocsilor adevarata Biserica si adevarata invatatura a lui Hristos.
 
▪ 5. Ecumenismul nesocoteşte si desfiinteaza Sfintele Taine ale Bisericii zicand ca si catolicii, monofizitii, armenii, protestantii, coptii, au aceleasi „taine” ca si ortodocsii. Fratilor, numai in Biserica Ortodoxă lucreaza Duhul Sfant pentru ca
numai Ortodoxia a pastrat invatatura Iui
Hristos neschimbata şi are nerupta continuitatea Harului daruit Sfintilor Apos-
toli la Cincizecime. Numai la ortodocsi
vine de Inviere Sfanta Lumina la Ierusalim, numai in Ortodoxie sunt Sfinti cu Sfinte moaste.
 
▪ 6. Ecumenismul inseala pe ortodocsi, zicandu-le prin „teoria ramurilor“, ca fiecare credinta, orice religie, sau cult, au aceeasi radacina si toate detin o particica de adevar, iar prin unirea tuturor in ecumenism se va obtine „adevarata credinta“ cu adevarul „reintregit“. Aceasta ar insemna ca Hristos nu este singurul Dumnezeu, nu intrupeaza tot Adevarul si ca Biserica intemeiata de El nu poate calauzi sufletul omului botezat la sfintenie, la mantuire, la viata vesnica in imparatia Cerurilor.
 
▪ 7. Ecumenismul tradeaza Ortodoxia
voind s-o atraga intr-o unire cu credintele pe care Sfanta Biserica le-a osandit acum sute de ani. Ortodocsii primind
ecumenismul, aluneca incet in rele pogoraminte in care invataturile ortodoxe
sufera schimbare – rastalmacirea invataturilor de credinta, cenzurarea Sfintelor Scripturi, schimbarea sfintelor slujbe si randuielilor bisericesti -, pentru a nu „supara“ celelalte credinte apostate, eretice si pagane din „Consiliul Ecumenic“.
 
▪ 8. Ecumenismul vorbeste despre o
libertate fara de Cruce, propovaduieste o iubire fara dreptatea sfintelor porunci, planuieste unirea credintelor in diversitatea dumnezeilor. Ecumenismul este o
globalizare religioasa ce nu vede omul drept chip al lui Hristos, de aceea cand vorbeste despre Hristos, ecumenismul il
Infatiseaza în chip tainic pe Antihrist.
 
▪ 9. Venirea ecumenismului a fost proorocita de Sfintii Apostoli: „Duhul grăieste lamurit ca, in vremurile cele de apoi,
unii se vor departa de la credinta, luand aminte la duhurile cele inselatoare si la invataturile demonilor, prin fatarnicia
unor mincinosi, care sunt infierati în cugetul lor“. (1 Timotei 4:1). Ecumenismul nu arata celor din afara Bisericii Ortodoxe calea catre adevarata pocainta, nu
cheama neortodocsii la Sfântul Botez cel in numele Sfintei Treimi, ci ii intareste pe eretici si pagani a ramane in necredinta si razvratirea lor, amagindu-i ca ar fi si ei „biserici“ şi ca ar avea parte de mantuire.

▪ 10. Ecumenismul, prin ereticele sale invataturi privind unirea interreligioasa si credinta intr-un „dumnezeu universal“,
arata asemanare cu gandirea si lucrarea
masoneriei. In fapt; amandoua imbratiseaza caderile umanismului, prin care se pregateste imparatia si ridicarea templului lui Antihrist; au aceiasi conducatori
ce lupta pe dinlauntru Biserica - prin departarea turmei lui Hristos de Adevarul
credintei –, iar pe dinafara ecumenistii
rup portile Bisericii spre amestecarea ortodocsilor cu toti nebotezatii, cu schismaticii, cu ereticii si paganii.

▪ 11. Prin iubirea toleranta fata de „minoritatile sexuale“ (lesbiene, homosexuali,transsexuali) si a impunerii preotiei femeilor, ecumenismul se ridica impotriva 
transsexuali) si a impunerii preotiei femeilor, ecumenismul se ridica impotriva randuielilor Sfintilor Apostoli, impotriva a toata Ortodoxia, Aceasta este adevarata „infratire“, asa arata razvratirea patimasa
cu care ecumenismul loveste impotriva dragostei rastignite a lui Hristos.

▪ 12. Aceasta erezie ce sade in spatele unirii tuturor credintelor eretice – ecumenismul – se doreste a fi crezut drept „biserica“ deasupra „bisericilor“, cult peste toate cultele, religia religiilor, aratandu-se a fi de fapt noua religie ce va
sluji in noul templu din apropiata imparatie a lui Antihrist.


Ecumenismul prin lucrarile sale este antiortodox, antibise-ricesc si apostatic, pregatind venirea lui
Antihrist. Iar amagitorii care lupta dinlauntru Biserica Ortodoxa sunt ortodocsii ecumenisti care se impotrivesc invataturilor Sfintilor Apostoli si predaniiior Sfintilor Parinti, fiindca, „Cei ce sunt in Biserica lui Hristos apartin adevarului iar cati nu apartin adevarului, nu sunt nici in Biserica Domnului nostru Iisus Hristos“.

Te-ai împărtăşit?

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


         O, ce mare dar! Câtă bunăvoinţă din partea lui Dumnezeu! Ce iubire de nedescris a Dom­nului! Ai devenit hristofor şi teofor! În vinele tale curge Sângele Mântuitorului Hristos! Nu există nimic mai sfânt decât clipa aceasta. Deci, stai liniştit într-un colţ al bisericii şi gândeşte-te la marea cinste pe care ţi-a făcut-o Dumnezeu. Gândeşte-te pe Cine ai în inima ta.

Și lasă-ți inima să se reverse în mulţumire față de Domnul tău. Şi momentul acesta este foarte potrivit ca să Îi spui Marelui Oaspete al inimii tale toate cererile tale. Orice probleme ai, orice te preocupă pe tine şi pe apro­piaţii tăi, spune-I în această clipă Iubitului Iisus al inimii tale. Te va asculta şi va îndeplini cererile tale.

Dar credinciosul care s-a împărtăşit trebuie să îşi pe­treacă şi restul zilei cu atenţie, cu multă rugăciune, cu gânduri evlavioase, cu o anumită reculegere dacă poate si cu multă recunoştinţă fată de Domnul.
Frate, dacă ne împărtăşim aşa, atunci sufletul nostru se sfinţeşte, puterea răului va slăbi înlăuntrul nostru şi inima noastră va renaşte. Atunci vom rămâne aproape de Domnul. Vom fi uniţi cu El, aşa cum el ne-a asigurat şi vom deveni moştenitori ai Împărăţiei cerurilor şi ai fe­ricirii veşnice, când vom pleca din lumea aceasta.

„Preasfântul Trup al lui Hristos primit cu vrednicie este pe de o parte armă pentru cei care se luptă, iar pe de alta este revenire a celor răniţi, pe bolnavi îi întăreşte, pe cei care Îl iubesc pe Hristos îi bucură, bolile le vindecă, sănătatea o păzeşte, prin El devenim mai dornici a ne în­drepta, mai răbdători în suferinţe, mai calzi în iubire, mai abili în cunoaştere, mai doritori de ascultare, mai ageri la lucrarea harismelor, spre deosebire de ceea ce se întâmplă cu cei care nu se împărtăşesc cu vrednicie’’ (Sfântul Grigorie Teologul)

„Acesta este mântuirea sufletelor noastre: cu El se bucură sufletul, se împodobeşte, se încălzeşte – acest Sân­ge ne face mintea mai luminoasă chiar şi decât focul, el ne face sufletul cu mult mai frumos decât aurul. Cei care se împărtăşesc cu acest Trup stau lângă îngeri şi arhan­gheli şi puterile de sus, pentru că sunt îmbrăcaţi cu aceas­tă haină împărătească şi au cu ei armele duhovniceşti, însă eu nu am spus care este cea mai mare harismă primită: cei care se împărtăşesc, Îl au în ei pe Împăratul În­suşi.” (Sfântul loan Gură de Aur)

Kallinikos Karousos, fostul mitropolit al Pireului, Adevăruri mari, în cuvinte simple: Ghid de viață duhovnicească.

Despre Sfanta Cruce

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".




Crucea este un simplu semn ?

- Crucea nu este un simplu semn, ci un semn insotit de putere, precum s-a dovedit inca din Vechiul Testament, cand Moise se ruga cu mainile ridicate in semnul Sfintei Cruci.
Iar : "Cand isi ridica Moise mainile, biruia Israel, iar cand isi lasa el mainile, biruia Amalec " ( Iesire 17, 11).

Sfantul Apostol Pavel zice :

" Cuvantul crucii pentru cei ce pier este nebunie, iar pentru noi, cei ce ne mantuim, este puterea lui Dumnezeu " ( I Corinteni 1, 18 ).
Crucea este semnul biruintei, care se va arata pe cer la sfarsitul veacurilor.
" Atunci se va arata pe cer semnul Fiului Omului si vor plange toate neamurile pamantului si vor vedea pe Fiul Omului venind pe norii cerului in putere si slava multa " ( Matei 24, 30 ).
Ce semnificatie mai poate avea Sfanta Cruce ?
- Sfanta Cruce mai poate avea semnificatia de altar, cel mai sfant altar pe care s-a adus cea mai sfanta jertfa.
"Altarele Tale, Doamne al puterilor, Imparatul meu si Dumnezeul meu " (Psalmul 83, 4)
Crucea poate fi vrajmasa lui Hristos, asa cum se spune uneori?
- Crucea nu poate fi vrajmasa lui Hristos, ci, dimpotriva, textul Sfintei Scripturi ne spune ca Mantuitorul a veni ca :
" Sa-i impace cu Dumnezeu pe amandoi, uniti intr-un singur trup prin cruce, omorand prin ea vrajmasia " ( Efeseni 2, 16 ).

Ce inteles mai poate avea crucea ?


- Crucea mai poate avea inteles de suferinta, dupa cuvantul Mantuitorului :

" Daca vrea cineva sa vina dupa Mine,sa se lepede de sine, sa-si ia crucea si sa-mi urmeze Mie " ( Matei 16, 24 ).

Putem sa ne luam noi insine crucea suferintelor de buna voie ?

- Noi suntem chiar sfatuiti sa ne luam crucea suferintelor de buna voie, daca vrem sa fim ai lui Hristos, pentru ca :"Cei ce sunt ai lui Hristos Iisus si-au rastignit trupul impreuna cu patimile si cu poftele " ( Galateni 5, 24 ).

Ce se intampla daca nu ne luam crucea suferintelor infranarilor de buna voie ?

- Daca nu ne luam crucea infranarii de buna voie, vom purta crucea grea a mustrarilor de constiinta pentru pacatele savarsite, prin neinfranare si lipsa de rabdare, ca si bogatul nemilostiv care striga :
" Parinte Avraame, fie-ti mila de mine si trimite pe Lazar sa-si ude varful degetului in apa si sa-mi racoreasca limba, caci ma chinuiesc in aceasta vapaie " (Luca 16, 24 ).

Dar Crucea, pusa de Dumnezeu pe umerii nostri, cum trebuie sa o intelegem ?

- Crucea, pusa ca suferinta de Dumnezeu pe umerii nostri trebuie sa o intelegem ca un medicament vindecator al pacatelor, precum i s-a dat chiar si Sfantului Apostol Pavel :
" Si pentru ca sa nu ma trufesc cu inaltimea descoperirilor, datu-mi-s-a mie un ghimpe in trup, un inger al satanii, sa ma bata peste obraz ca sa nu ma trufesc " ( II Corinteni 12, 7 ).
Si ca un prilej de intarire in credinta, asemenea crucii pusa pe umerii lui Iov, fapt constatat si de Psalmist, care zice :

" De multe ori s-au luptat cu mine, din tineretile mele, si nu m-au biruit " ( Psalmul 128, 2 ).
Daca e grea crucea suferintelor luate de bunavoie, crucea suferintelor ca urmare a faradelegilor e groaznic de chinuitoare.


Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA