joi, 20 iunie 2024

.DOAMNE, AJUTĂ NECREDINȚEI MELE!

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!"

                       

🙏🏽Bucuriamea, unii oameni caută la sfârșit cu disperare, ceea ce au pierdut în viață, dar caută în zadar! Viața omului, este ca un pumn de pietricele colorate! Se spune că: “Un om a găsit o pungă mare cu pietricele colorate pe țărmul unei ape. A luat-o și mergând spre casă, a început sau arunce pietricele în apă, țintind păsările care treceau pe deasupra, se amuza aruncându-le aiurea. În momentul în care mai avea în pungă doar două, trei pietricele, pe care se pregătea să le arunce și pe acelea fără rost, s-a întâlnit cu un vecin, care s-a uitat la pietricele și care i-a zis: “De unde ai pietricelele acestea, fiindcă, sunt foarte prețioase!” Aflând asta, omul nostru a plecat disperat să caute pietricelele auncate aiurea, dar, i-a fost greu să mai recupereze ceva. Așa trebuie să facem și noi cu zilele vieții noastre: SĂ RĂSCUMPĂRĂM TIMPUL (1 Tesaloniceni 5:17). Fiecare zi a omului, fiecare săptămână, fiecare lună, fiecare an, sunt “comori” care trec (o zi, o săptămână, o lună, un an, pot fi trăite decât o singură dată, nu de mai multe ori). Este imposibil sa le mai recupereze cineva, pentru că TIMPUL ESTE IREVERSIBIL. De aceea trebuie să folosim bine TIMPUL MÂNTUIRII NOASTRE, cu înțelepciune, iubire și cu măsură, în lumină, atunci când îl primim, când îl avem, ca să fim bine plăcuți lui Dumnezeu”.

🙏 Bucuria mea, toate acestea se întâmplă fiindcă, dacă cineva are o credință slabă, nu poate izbuti nimic. Sfinții Apostoli, L-au întrebat pe Iisus Hristos, de ce ei n-au putut vindeca pe copilul lunatic. Și El le-a răspuns: “Pentru puțina voastră credință ”. Sfântul Apostol Petru, mergând pe apă și îndoindu-se, a început să se afunde și atunci a fost mustrat de Domnul Iisus Hristos: “Puțin credinciosule, pentru ce te-ai indoit?” (Matei 14:31). Să zicem și noi ca tatăl copilului lunatic: “Cred, Doamne! Ajută necredinței mele” (Matei 9:24). “Ajută necredinței mele”, înseamnă: AJUTĂ, PUȚINEI MELE CREDINȚE, înmulțește-mi credința, întărește-mă în credință! Și nu uita: PREGĂTEȘTE-TE SĂ TE ÎNTÂLNEȘTI CU DUMNEZEUL TĂU!” (Amos 4:12). Amin si Aliluia!
Preot Ioan 🛎.


Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA