joi, 23 mai 2024

.DUMNEZEU E PRETUTINDENI

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!"


               

de Preot Sorin Croitoru
 
Dumnezeu e pretutindeni,
Eu în El și El în mine;
Nevăzută e prezența
Energiilor divine.

Tot ce este este fiindcă
Dumnezeu a vrut să fie,
El fiind chiar CEL CE ESTE,
Existând din veșnicie.

Cauza necauzată
A întregii existențe
Și izvorul energiei
Nesfârșitelor prezențe,

Și a celor nevăzute,
Plăsmuite din lumină,
Realități spirituale
Nesurprinse pe retină,

Și a celor materiale,
Plămădite fiecare
Din substanțe ce se-arată-n
Patru stări de agregare,

E Treimea Cea Preasfântă,
Care este-n tot și-n toate,
Care poate cât voiește,
Dar nu face câte poate,

Fiindcă ar putea să piardă
Lumea ce-I provoacă silă,
Însă Ea, Treimea Sfântă,
Încă-i mai arată milă

Și-o hrănește și-o adapă,
Vărsând ploaie pe pământuri,
Și o răcorește vara,
Trimițându-i nori și vânturi,

Și îi încălzește holda,
Presărând din cer zăpadă,
Însă lucrurile astea
Nu au ochi ca să le vadă..

Dumnezeu e pretutindeni,
Eu în El și El în mine.
Doar o clipă de-Și ascunde
Harul Său un plâns îmi vine

Și încep precum orfanii
Ce-n orfelinate cântă
Să jelesc din toți rărunchii,
Căutând Treimea Sfântă,

Fiindcă gândurile mele
De lumina Ei sunt pline
Și mi-e bine doar când suntem
Eu în Ea și Ea în mine!




Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA