joi, 16 martie 2023

DE NU AR FI FOST CRETA

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


Versuri de Paraschiva Radoi

    "De nu ar fi fost Creta si astazi mai dormeam! 
De n-ar fi fost ”sinodul", nici azi nu ne trezeam!
   De n-ar fi fost tradarea pe fata parafata, 
N-am fi stiut credinta cat e de-nsangerata!

   De nu ar fi fost Creta, cand am fi stiut, oare,
Ca Ea, Ortodoxia, e data spre vanzare ?!
   De nu ar fi fost Creta, cand oare-am fi aflat,
 Tradarile pe care pastorii le-au semnat?!

   De nu ar fi fost Creta, mai stam in amortire, 
Nadajduind, nevrednic, la Sfanta Mantuire!
   Fara sa stim, trandavii, ce ni s-a pregatit, 
Si pe Hristos ce marsav, L-au negutatorit!

   De nu ar fi fost Creta, si azi eram mintiti, 
Si, ”mergatori la slujbe”, eram si-azi fericiti!
   De nu ar fi fost Creta, poate nu pricepeam,
 Ce slaba ni-i credinta si cat de goi eram!

   De nu ar fi fost Creta… si preoti mai aveam,
 Carora cu iubire noi capul ne plecam!
   Dar fiindca a fost, Creta si mastile-s cazute, 
Ne-am trezit oi sarmane, de vant si ploi batute!

   De nu ar fi fost Creta, nu ne-am fi intrebat, 
De ce de erezie nu ni s-a predicat?
   De ce dinspre altare, nimic nu ni s-a spus, 
De ce-au tacut pastorii cand se vindea Iisus?!?

   De nu ar fi fost Creta de sus dezlantuita, 
Era Ortodoxia de-ai nostri rastignita,
   De ”ortodocsii ” nostri, ce-n taina se-nvarteau, 
In hora lepadarii si… apostaziau!

   Si, daca a fost Creta de Cer ingaduita, 
Nu e o intamplare si nu-i doar o ispita!
   Pentru ca in pacate prea grele ne-am spurcat, 
Hristos la mintea noastra, de-acuma ne-a lasat!

   Timp de rascumparare cat ni s-a dat, nu stim! 
Apocaliptic vremea simtim ca o traim!
   Pedepse-ncep sa vina si toti le meritam,
 Faradelegea lumii de-acum o decontam!

   Din Creta curge Timpul ramas fara rabdare, 
Timp de marturisire, ori timp de lepadare!
   Din Creta curge timpul: de rai, ori de veci munca: 
Cine-i spurcat acuma, sa se mai spurce inca!

   Cine-i nedrept, nedreptul sa mai nedreptateasca,
Iar cine este Sfant, inca se mai sfinteasca!
   Cine e drept, sa faca, dreptate mai departe, 
Asa precum s-a scris in cea mai Sfanta Carte!

   Si, daca fost-a Creta si doar de ea vorbim,
Lui Dumnezeu dam Slava! si Lui ii multumim!
   Nadajduind ca-n asta finala tragedie,
 Hristos este cu noi, a fost si o sa fie!

   Iar Maica Lui, Fecioara, ne spune din icoana:
 "Tu, ortodoxul meu, fii gata, e vreme de prigoana!" 
   Vezi, nu lasa vrajmasul, cararea sa v-o-ncurce:
 Urcati si voi Golgota, eu va astept la Cruce!"

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA