miercuri, 13 noiembrie 2019

TUTUROR LE BAȚI LA UȘĂ..

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


de Preot Sorin Croitoru
Unora le bați la ușă
Nu un ceas, o zi, un an,
Ci le bați o viață-ntreagă,
Dar Te ostenești în van.
Când la Dreapta-Ți Judecată
Ei Te vor vedea apoi
Te vor întreba, Iisuse:
"Doamne, când ai fost la noi?.."
Vei răspunde cu mânie:
"Am venit, dar n-ați deschis,
Ați făcut ca betleemiții,
Ce la staul M-au trimis!"
"Ai venit prea tainic, Doamne,
Poate dacă Te vedeam
Nu cu mintea, ci cu ochii,
Poate, Doamne-Ți deschideam.."
"Nu-i adevărat ce spuneți!
M-ați văzut de-atâtea ori
În orfanii plini de lacrimi,
În bolnavi și-n cerșetori,
Dar când v-am strigat cu jale
Nici n-ați vrut să Mă priviți,
Ci, cu fețele-ntr-o parte,
Ați trecut mereu grăbiți!
V-am chemat cu glas de clopot,
Ca un tată pe copii,
Dar v-am așteptat degeaba
Mii de Sfinte Liturghii!"
Tuturor le bați la ușă,
Dar puțini Te mai primesc..
Mulți aud chemarea-Ți blândă,
Dar puțini se mântuiesc..

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA