marți, 22 noiembrie 2011

RUGĂCIUNI LA VREMURI DE GREA ÎNCERCARE



NECAZURI, PERICOLE ŞI NENOROCIRI - CARE SE ADAUGĂ LA RUGĂCIUNILE DE DIMINEAŢĂ ŞI SE ZIC CU MULTE ÎNCHINĂCIUNI -

Doamne Dumnezeule, norii negri ai nenorocirilor se gramadesc asupra capului meu si intristarile chinuitoare ma ingrozesc. Dar, desi sufar, eu nu cartesc impotriva Ta, Preabunule, caci Tu totdeauna esti sprijinitorul meu si piatra cea neclintita, pe care sunt intemeiate nadejdile mele. Tu cunosti, Dumnezeule, pricinile nenorocirilor si intristarilor mele si ingrijesti de soarta mea.Desi sufar, Doamne, eu stiu ca Tu ma iubesti, si aceasta incredintare ma incurajeaza. Plin de nadejde in dragostea si in bunatatea Ta, nu voi lasa sa ma biruiasca impotrivirile soartei, ci ma voi lupta cu curaj, pentru ca eu cred ca, avand ajutorul Tau, voi iesi biruitor. Cel ce carmuiesti lumea si soarta muritorilor, carmuieste si corabia vietii mele, cea izbita de valurile ispitelor, spre liman linistit. Intelepciunea Ta sa ma povatuiasca pururea in calea binelui si a fericirii, pentru rugaciunile Preacuratei Maicii Tale si ale tuturor Sfintilor Tai. Amin.

Doamne, Doamne, Dumnezeule, Cel ce ai ingaduit diavolului sa ispiteasa in Rai pe stramosii nostri Adam si Eva, spre a le incerca ascultarea si supunerea lor ; Cel ce ai ingaduit diavolului sa ispiteasca cu ingroziri si cu suferinte grele pe Dreptul Iov, pentru a se vadi si mai lamurit virtutile si credinta lui cea intru Tine ; Cel ce ai dat ingaduinta satanei sa se apropie cu ispitire de Insusi Fiul Tau, spre a-L imbia cu poftele si desertaciunile acestei lumi, pentru ca, infrant si rusinat, acel duh bestemat sa auda din gura Mantuitorului lumii cuvintele : ,, Inapoia, mea satano, caci este scris : Domnului Dumnezelui tau sa I te inchini si numai Lui Unuia sa-I slujesti ! ,, Cel ce tuturor Dreptilor si Sfintilor Tai le-ai dat vremuri de ispitire, de primejdii si de grele indoieli, pentru ca, prin ele lamurindu-se, sa biruie si sa ramana si mai intariti in credinta, in nadejdea, in dragostea si in supunerea cea catre Tine. Insuti, Atotputernice si Preabunule Stapane, ajuta-ma in aceasta clipa grea ,cand duhul satanei imi tulbura mintea cu indoieli si amagiri viclene imi framanta inima. Arata-mi Milostive Doamne, adevarul si calea Ta cea dreapta, pentru ca, biruind greaua incercare din clipa de acum, sa ma bucur de cuvintele Apostolului Tau Iacob, care zice : ,, Fericit barbatul care rabda ispita, caci, lamurit facandu-se, va lua cununa vietii pe care a fagaduit-o Dumnezeu tuturor celor ce Il iubesc pe El. ,,

 Daruieste-mi, Stapane Doamne, inima curata si credinta tare, pentru ca ,in aceste clipe grele, sa cant impreuna cu Proorocul Tau David : ,, Doamne, cat s-au inmultit cei ce ma necajesc ! Multi se scoala asupra mea. Multi zic sufletului meu : Nu este mantuire lui intru Dumnezeul lui ! Dar Tu, Doamne, sprijinitoru l meu esti, slava mea esti si Cel ce inalti capul meu. Cu glasul meu catre Domnul a strigat si m-a auzit din muntele cel sfant al Lui. A Domnului este mantuirea si peste tot poporul Tau binecuvantarea Ta.,, Amin.

Sa se vie Dumnezeu si sa se risipeasca vrajmasii Lui de la fata Lui toti cei ce-L urasc pe Dansul. Sa piara cm piee fuml, cum se topeste ceara de la fata focului, asa sa piara diavolii de la fata celor ce-L iubesc pe Dumnezeu si sa insemeze semnul Sfintei Crucii si zic cu veselie :bucura-Te, Preacinstta si de viata facatoare Cruce a Domnului, care alungi diavolii cu puterea Celui ce S-a rastignit pe tine, a Domnului nostru Iisus Hristos, care S-a pogorat la Iad si a calcat puterea diavolui si te-a daruit pe tine noua, Cinstita Cruce a Sa, spre alungarea a tot pizmasul. O, Preacinstita si de viata facatoare Cruce a Domnului, ajuta-mi impreuna cu Sfanta Feciora Maria Nascatoarea de Dumezeu, si cu toti Sfintii, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

Ingradeste-ma, Doamne Dumnezeule, acopera-ma si pazeste-ma, cu puterea Cinstitei si de viata purtatoarei Crucii Tale, departand de la mine tot raul. Amin.

In mainile milostivirii Tale elei mari, Dumezeul meu, incredintez astazi sufletul si trupul meu, simturile si graiurile mele, sfaturile si gandurile mele, lucrurile si toate cele trebuincioase ale sufletului I ale trupului meu. Iar Tu, Doamne, binecuvanteaza-ma, miluieste-ma Doamne, si ma izbaveste de tot raul, ca, petrecand aici, pe pamant, viata fara de pacat in toate zilele vietii mele, sa ajung la viata cea vesnica cu Sfintii Tai in Imparatia Ta si cu dansii sa Te slavesc in veci. Amin.

Doamne Dumnezeule, Dumnezeul parintilor nostri, Dumnezeul milei si al indurarii si al iubirii de oameni, in toata vremea si in tot ceasul, in tot locul, in tot lucrul, intareste-ma Tu, Doamne, cu putere, cu tarie, cu credinta, cu nadejde, cu rabdare, cu intelepciune si stiinta de la Tine. Lmineaza-ma Tu, Doamne Dumnezeule, cu Sfanta voia Ta, ajuta-ma a o intelege pe ea si numai pe ea a o face. Fie mie dupa cuvantul Tau, Doamne, Dumnezeule, intareste-ma in cele ce voi suferi si ajuta-ma de acum inainte sa nu mai gresesc inaintea preasfintei Tale fete si a Maicii Tale Preacurate.
Imparateasa mea cea prea buna si nadejdea mea, Nascatoare de Dumnezeu, primitoarea saracilor si ajutatoarea strainilor, bucuria celor mahniti si acoperitoarea celor necajiti, izbavirea celor neputinciosi fiind, celor neputinciosi si bolnavi acoperamant si sprijinire ! Vezi-mi nevoia, Maica Domnului ! Vezi-mi manirea, Maica lui Dumnezeu ! Vezi-mi durerea, Maica Domnului ! Vezi-mi suferinta, Maica Domnului ! Vezi-mi cumplita mea rana sufleteasca si trupeasca, Maicuta lui Dumnezeu. Ajuta-mi , Maica Preacurata, ca unui neputincios, hraneste-ma ca pe un strain, invata-ma, Maica Preacurata, ca pe un neputincios, caci numai tu stii cu adevarat cat de neputincios si nestiiutor sunt eu. Necazul meu tu il stii, Maicuta lui Dumnezeu, dezleaga-l precum voiesti, ca eu nu am alt ajutor afara de tine, nici alta folositoare degraba, nici alta mangaietoare, decat pe tine, Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, sa ma pazesti si sa ma acoperi sub Sfant Acoperamantul tau, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului duh. (cu inchinaciune )
Unde umbreaza darul tau, Arhanghele, de acolo se izgoneste puterea diavolului, caci nu poate rabda lumina ta luceafarul cel ce a cazut.
Pentru aceasta, sagetile lui, cele de foc prtatoare aupra mea, stinge-le prin mijlocirea ta, izbavindu-ma pe mine de smintelile lui, vrednicule de lauda, Mihaile Arhanghele !

Doamne, milueste-ma !
Doamne, iarta-ma !
Doamne, ia-ma in paza Ta !

Nadejdea mea este Tatal.
Scaparea mea este Fiul.
Acoperamantul este Duhul Sfant.
Treime Sfanta slava Tie !

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA