joi, 26 septembrie 2024

DUMINICA, în timpul SFINTEI LITURGHII, să stăm CU FAȚA LA DUMNEZEU! ...

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".... 



           Bucuria mea, dacă știi îți amintesc, dacă nu stii îmi stă in datorie să te învăț că, în timpul Sfintei Liturghii, în fiecare duminică, în fiecare Biserică Creștin Ortodoxă, pe fiecare Sfântă Masă se află Iisus Hristos, care se aduce pe Sine Jertfă, ca să ne mai rabde Dumnezeu-Tatăl pe pământ. Creştinii ortodocși, care nu vin în fiecare duminică la Biserică, îi întorc spatele lui Dumnezeu și într-o zi când vor primi "FACTURA PĂCATELOR", își vor vedea toate absențele și poate se vor căi, (Dă, Doamne!) dar, pentru unii va fi un "VEȘNIC PREA TÂRZIU" și nu vor putea intra în Împărăția lui lui Dumnezeu.

"Așa grăiește Domnul Slavei,
Prin glasul Sfintei Liturghii:
Deși M-am înălțat la Ceruri,
Eu nu va las orfani, copii.
 
În fiecare Liturghie,
Eu mă cobor din nou la voi,
Deși mi-e coasta Mea străpunsă,
Și-mi curge sângele șiroi.

Mă răstignesc din nou pe Cruce,
Pe masa Sfântului Altar,
Primiți-Mi Sângele și Trupul,
Să nu vin iarăși în zadar.
 
În fiecare părticică,
Pe care-n taină o primiți,
Sunt Eu întreg, în toată Slava,
Și-aștept spre Mine să veniți!".
 
 Iată ce minunat grăiește Sfântul Părinte, Mitropolitul, Iustinian Chira: 

"FRAŢILOR, NU VĂ LEPĂDAȚI DE ORTODOXIE!

Nu lăsați candelele să se stingă, nu lăsați clopotele să tacă, nu lăsați Sfintele Biserici Creștin Ortodoxe, se pustiască, nu lăsați viața sufletelor voastre să îmbătrânească!"

                             
                                                                                                 AMIN și ALILUIA!
                                                                                                  Preot Ioan 🛎️



Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA