luni, 20 martie 2023

NIMIC NU-I MAI APROAPE

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!". 



de Preot Sorin Croitoru
 
Nimic nu-i mai aproape
Ca Bunul Dumnezeu
De lacrima căinței
Și de suspinul meu.

Atunci când cer iertare,
Știind că I-am greșit,
Iubirea Lui de mine
E fără de sfârșit.

Nimic nu-i mai departe
Ca Bunul Creator
De cei ce nu se pleacă
În îngâmfarea lor,

Ci merg pe calea largă,
Greșind la infinit
Și nespunând o dată
Banalul “am greșit”.

E bun Mântuitorul,
E iertător și blând,
Dar fără de căință
Nu a iertat nicicând.

De ne smerim în inimi,
Aproape e de noi,
Dar de iubim trufia,
E gata de război.

Nu mi-L doresc departe
Pe Dumnezeul meu,
Ci vreau să-mi fie-n viață
Alăturea mereu,

De-aceea-I cer iertare
De câte ori greșesc
Și-n starea mea căzută
Cu lacrimi mă căiesc.

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA