duminică, 22 ianuarie 2023

"DACĂ NU TE ROGI ȘI TU POATE SĂ SE ROAGE PENTRU TINE O MIE DE PREOȚI, RUGĂCIUNEA TA NU VA FI ASCULTATĂ

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".....



ascultați de ce:

...La un preot, vine cineva odată și-i spune:

- Părinte, eu sunt un om foarte credincios, dar sunt și foarte ocupat. Am afaceri, am griji multe cu firma, cu angajații, am o mulțime de responsabilități, sunt mereu pe drumuri, în vizite de lucru, în ședințe și nu am timp să mă mai și rog, așa că te rog pe sfinția ta să te rogi și pentru mine!
- Dragul meu, eu mă rog dar trebuie să te rogi și frăția ta.
- Păi dacă te rogi sfinția ta, de ce tre' să mă mai rog și eu?
- Dacă și mie și frăției tale ne este sete iar eu merg la fântână să aduc apă, o pun pe masă dar beau doar eu, îți potolești și frăția ta setea? Apa este deja aproape, dar ca să te saturi trebuie totuși să întinzi cana și să îți iei singur apă. Iar de ești în neputință trupească și îți dau eu cana cu apă, și așa tot trebuie să bei ca să îți potolești setea.

- Iartă-mă, părinte! Acum am înțeles. De astăzi mă voi ruga și eu.

"Rugaţi-vă neîncetat!"...zice Domnul

                                                                                                                           (I Tesaloniceni


Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA