joi, 16 iunie 2022

PRIGONIT PENTRU HRISTOS

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


Antihriștilor turbați
N-am să fac ce vă convine
În exil dacă m-ați duce
Dumnezeu va fi cu mine

De Hristos n-am să mă lepăd
Dacă aș pierii de foame
N-am să mă vând niciodată
Pe merinde, grâu și poame

Iarbă verde de câmpuri
Și frunze dacă aș mânca
Nu îmi voi pune semnul vostru
Pentru pâinea voastră rea

Dacă lanțuri peste lanțuri
Ați pune pe grumazul meu
Tot voi cânta imnuri de slavă
Cerescului Dumnezeu!

În băutura mea și așa amară
Venin de mi-ați picura
Nu mă voi lăsa vreodată
De Ortodoxia mea
 
Singura cale spre rai
E dreapta Ortodoxie
Pentru ea a curs mult sânge
Să rămână în veșnicie!

Voi care ascultați de diavol
Mână în mână cu păgânii
Credeți c-am vând credința
Numai pentru gustul pâinii?

Nu îmi plec capul în fața voastră
Cel mai păcătos de-aș fi
Îl iubesc pe Dumnezeu
Și pentru El voi muri!!!

AUTOR: DANIELA IBRIȘIN

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA