miercuri, 19 ianuarie 2022

Cu Hristos pe cale..

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


Am dat un sens vieții mele..
Când pe Hristos l-am întâlnit..
Chiar dacă am căzut pe cale..
Domnul... mereu m-a sprijinit..

Am dat un sens vieții mele..
Si-am incercat mereu...
Să iert pe cei care pe cale..
Au lovit.... sufletul meu..

Am dat un sens vieții mele..
Si am iubit și am iertat..
Căci am văzut în fiecare..
Pe.. Cel lovit ..pe Cel scuipat..

Am dat un sens vieții mele..
Când pe Hristos l-am întâlnit..
Chiar dacă pe-a vieții cale..
Am tot căzut și am gresit...

Căci din căderi am învățat..
Si prin greseli m-am îndreptat..
Alături mi-a fost tot mereu...
Preabunul...Dumnezeu...

Am dat un sens vieții mele..
Si am ales ...demult...
Cu Domnul voi merge pe cale..
Chiar dacă drumul va fi scurt...

Maria Pintican..

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA