duminică, 4 iulie 2021

Rugăciunea pe care trebuie să o spui în fiecare seară,

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


               „Milostivă să-mi fii mie Preasfântă Treime; Milostivă să-mi fii mie Preasfântă Născătoare de Dumnezeu; Milostivi să-mi fiți mie cei 4 Evangheliști ai Domnului. Milostiv să-mi fii mie Sfinte Ioane Botezătorule al Domnului. Milostivi să-mi fiți mie cei 12 Apostoli ai Domnului; Milostivi să-mi fiți mie cei 70 Apostoli ai Domnului. Milostivi să-mi fiți mie toți sfinții din ceruri și toate puterile cerești. Milostivi să-mi fiți mie toți Sfinții Părinți din ceruri. Milostivi să-mi fiți mie toți Sfinții Mucenici din ceruri. Milostivi să-mi fiți mie toți Sfinții Cuvioși din ceruri. 
Milostivi să-mi fiți mie toți Sfinții Părinți Ierarhi din ceruri. Milostivi să-mi fiți mie toți Sfinții Martiri din ceruri. Milostivi să-mi fiți mie toți Sfinții Prooroci din ceruri. Milostivi să-mi fiți mie toți Sfinții Pustnici din ceruri. Milostive să-mi fiți mie toate Sfintele Cuvioase Femei din ceruri. Milostive să-mi fiți mie toate Sfintele Mucenițe Fecioare din ceruri. Milostivi să-mi fiți mie toți Sfinții Arhangheli din ceruri. Milostivi să-mi fiți mie toți Sfinții Îngeri din ceruri. Milostivi să-mi fiți mie toți Sfinții zilei de astăzi. Milostivă să-mi fii mie toată puterea cea lucrătoare a cerului. Milostiv să-mi fii mie Sfinte Patron al meu (numele). Milostiv să-mi fii mie Sfinte Patron al casei (numele). Milostiv să-mi fii mie îngerașul meu sfânt păzitor. 
                                                                                                                                   Amin!”.

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA