joi, 30 iulie 2020

Iertare,Doamne !

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


                               DOAMNE AJUTA!DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...

Stăm toti la rand pentru iertare,
Căci pentru ce-am facut, plătim.
E legea firii, scrisă-n astre
Si nu avem cum să fugim.

Mintim de cand deschidem ochii...
"Ce faci? Ti-e bine ?" "Da,mersi !"
Dar inima-năuntru zbiară ,
Nimeni n-o poate auzi .

Lovim in altii cu putere
Si mii de scuze tot găsim...
Uităm că vine si răsplata
Si nu avem cum să fugim.

Tăcuti, in rand , dorim iertare,
Si-am vrea s-o luam de la-nceput...
Dar Dumnezeu cum reuseste
Să ierte tot ce am facut?...

Noi stim că El e bun si mare,
Si mai sperăm că va ierta,
Din toti ce sunt, doar jumătate
Sau chiar pe toti ,dac-ar putea...

Iertare,Doamne ! Mare-i randul
Cu păcătosii care vin...
Nimeni n-a luat nimic din viată,
Decat pe propriul sau destin.

Si-ncepi să-l iei pe fiecare,
La rand , cum faci de obicei...
Răsplata nu stiu care este,
Căci incă nu sunt printre ei.

Dar va veni si a mea vreme,
Si tot la fel se va-ntampla...
Voi lăsa tot in asta lume,
Si voi veni in fata Ta..

Voi sta la rand pentru răsplată,
Si in genunchi mă voi cai ...
Mă rog la Tine astăzi ,Doamne ,
Iertarea sa o pot primi...
In viata vesnică e pace,
Si linistea , mi-o voi gasi...

autor necunoscut


Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA