marți, 7 aprilie 2020

EU SUNT

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


Bucuria mea, la gramatica asa declinam pronumele personale: EU sunt, TU esti, EL este. In credinta crestin ortodoxa, declinarea este invers: EL ESTE (pe primul loc este Dumnezeu in sufletele noastre), TU ESTI (pe locul doi este grija pentru aproapele, altruismul), si EU SUNT (pe locul trei este grija pentru mine, pentru mantuirea sufletului meu). Iisus Hristos ne spune tuturor cat se poate de clar:

Eu sunt LUMINA dar VOI NU MA VEDETI!
Eu sunt CALEA, dar VOI NU MA URMATI!
Eu sunt ADEVARUL, dar VOI NU MA CREDETII!
Eu sunt VIATA, dar VOI NU MA CAUTATI!
Eu sunt INVATATORUL, dar VOI NU MA ASCULTATI!
Eu sunt DUMNEZEUL VOSTRU, dar VOI NU VA RUGATI MIE!
Eu sunt PRIETENUL VOSTRU CEL MAI BUN, dar VOI NU MA IUBITI!
Eu sunt ABSOLUTUL, care va priveste, de aceea, NU TREBUIE SA VA TEMETI DE NIMIC!
ASADAR,,DACA VOI SUNTETI NEFERICITI SAU NU O SA VA MANTUITI, PE MINE (Dumnezeul vostru Hristos Iisus), SA NU MA INVINUITI!
                                                                                                                                       Amin si Aliluia!
                                                                                                                                              Preot Ioan 

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA