sâmbătă, 1 februarie 2020

RUGACIUNE CATRE IISUS

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".





"Dumnezeule, Prea Sfant Iisus,
 Vreau sa-ti multumesc nespus, 
Pentru tot ce am, ce sunt, 
Ce iubesc pe-acest pamant, 

Iarta-ma cand mai gresesc,
 Prin ce fac sau ce vorbesc, 
Nu vreau bani, comori, avere, 
Vreau credinta si putere, 

Daca ma veghezi din spate, 
Le pot savarsi pe toate,
 Si nu ma lasa sa cad, 
Pune-mi piedici catre iad, 

Ganduri Sfinte Tu sa-mi dai, 
Sa-mi castig un loc in Rai. 
Da-mi rabdare, SA NU CERT,
 Si un suflet bun, SA IERT, 

Fa-le viata luminoasa, 
Celor ce m-asteapta acasa,
 Da-mi minte sa-mi tin parintii, 
Cum ii tii Tu pe toti Sfintii, 

Si fa Tu, prin a Ta voie, 
Sa-ntind maini cand e nevoie, 
Si din mult sa dau macar putin, 
Sa-i ajut pe toti. Amin!"

🙏 Dragii mei, ganditi-va bine: Ce este BOGATIA, ce este FRUMUSETEA, ce este TARIA si ce este PODOABA? DESERTACIUNI! De aceea spune inteleptul Solomon: "TOATE SUNT DESERTACIUNI" (Eccleziastul 1:3). Asadar: Toata viata noastra lui Hristos Dumnezeu sa o dam! Amin si Aliluia!
🙏 Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze, in toata ziua de astazi si in tot lucrul tau.
                                                                                                                                Amin si Aliluia!
                                                                                                                                   Preot Ioan 🛎.

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA