marți, 11 februarie 2020

ASTĂZI!

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


de Preot Sorin Croitoru

Când voi fi pe patul mortii, chiar în ultima mea zi,
Îmi vei spune, oare, Doamne: "Azi cu Mine-n Rai vei fi!"?..
Da, de multe ori, Stăpâne, mă întreb îngândurat,
Un sfârsit de felul ăsta voi avea cu-adevărat?..

Căci tâlharul de pe cruce Te mărturisea, murind,
Eu cu multele-mi păcate, Te tăgăduiesc, trăind..
Cum să sper că-n ceasul mortii o să poti să întelegi
Unul care-o viată-ntreagă calcă ale Tale legi?..

Dă-mi, Iisuse, pocăinta fericitului tâlhar,
Însă nu în clipa mortii, căci atunci e în zadar,
ASTĂZI umple-mă de lacrimi, fă-mi din inimă izvor
Unde să tâsnească apa harului mântuitor!

ASTĂZI spală-mă cu isop, curătind ce s-a-ntinat,
ASTĂZI dă să-mi schimb năravul cu un trai frumos, curat,
Ca să semăn în purtare cu crestinii de demult
Si să vadă lumea-ntreagă că poruncile-Ti ascult..

Doar în Tine, Doamne Sfinte, eu nădejdile îmi pun:
Fă ca-n orice zi de ASTĂZI să devin putin mai bun
Si cu-o astfel de trăire stiu că într-a mortii zi,
Tu îmi vei sopti, Iisuse: "AZI cu Mine-n Rai vei fi"!
amin

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA