duminică, 3 februarie 2019

Cine vrea să te cunoască


Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".



Cine vrea să Te cunoască ,suie-se precum Zaheu ,
Însă astăzi astă cinste Doamne sfinte o cer Eu!
M-aș sui pe vărf de munte ,sus pe coama unui dud ,
Dac-ai trece pe acolo ,glasul sfănt să ți-l aud !

S-aud glasul care cheamă păcătoși spre îndreptare ,să-ți aud blăndețea 
Doamne ,cănd rostești ":-Îți dau iertare !"
Fericit ești tu Zahee ,să-ți spună Isus pe nume ,
Și această fericire a ispitit multă lume !

Judecau ,cănd Dumnezeu te zărește -n sicomor ,
Însă astă judecată va rămăne-asupra lor !
Îndepărtează de la mine Doamne dragostea de-arginți !
Astăzi Dumnezeu ne-arată păcătoșii ce-ajung sfinți !

Tu m-ai învățat Zahee ,să îndrept o nedreptate,
Ca să intre Dumnezeu în a inimii cetate !
Tu m-ai învățat măsura !
Voi întoarce împătrit !
Căci din sicomorul vieții ,Dumnezeu m-a miluit !

A pus răuri de cuvinte ,a pus mării de măngăiere ,
Pentru asta sunt datoare să nu-l ascund în tăcere !
Să-l slăvesc încălzind inimi ,să-l seamăn în orice minte ,
Că El m-a făcut stăpănă peste șiruri de cuvinte !

Și Cuvăntul meu se-așterne ,printre vremuri mă strecor ,
Și aștept să-mi spui Hristoase:-Dă-te jos din sicomor !
Că ai pătimit destule ,în a Patimilor cale ,
Deseară voi săvărși măntuirea casei tale !"

Autor

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA