duminică, 30 septembrie 2018

IARĂȘI O SĂ-MI PLACI

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


de Preot Sorin Croitoru 

De ce nu reușesc s-ajung
La Tine, Domnul meu Iisus?..
Privesc icoana-Ți îndelung,
Dar cerurile-mi sunt prea sus..

Nici înainte nu puteam 
Să urc cu mintea pân' la cer,
Dar Tu veneai și Te vedeam,
Acum nu vii și eu disper..

"Pe când veneam erai curat,
În inimă erai umil..
Deși la trup erai bărbat,
În suflet te vedeam copil..

Pe când priveai icoana Mea,
Din ceruri te priveam cu drag
Și tare mult Îmi mai plăcea
Să-ți trec al sufletului prag!..

Dar nu mai ești acum acel
Copil în trup de om matur;
Smerit tu nu mai ești defel,
Ești plin de pofte și impur"..

Și-atunci, Stăpânul meu Hristos,
Învață-mă ce pot să fac
Să fiu la suflet iar frumos,
Ca iarăși Ție să Îți plac..

"De vrei să-Mi placi, în primul rând
Să nu te plângi de crucea ta,
Ci să Îmi mulțumești oricând,
Oricât de mult vei îndura,

Căci știu Eu bine cât și cum
Să pun pe umeri la creștin
Încât, sfârșind al vieții drum
Să-l scap de veșnicul suspin.

Apoi frumos să te comporți
Și cu blândețe să vorbești
Și cu acei ce nu-i suporți 
Pentru motive omenești.

Și pentru cei ce te-ai grăbit
Să-i treci pe lista de "dușmani"
Am fost pe Cruce răstignit
De-acei haini soldați romani!

Iar dacă vrei, precum demult,
În suflet slava să Mi-o vezi,
Silește-te de-acum mai mult
Poruncile-Mi să le lucrezi:

Să lupți cu poftele trupești
Ca un adevărat ostaș,
Iar gura ta să ți-o strunești
Precum pe calul nărăvaș!

Să fugi de orice vorbă rea,
Să nu faci nici un gest urât,
Să ții deschisă inima
În fața celui amărât.

Ferește-te de hulitor,
Căci gura lui e-un iad mereu
Și stai cu omul cinstitor
Și temător de Dumnezeu.

Deci tu, ce-n patimi ai căzut,
Acestea toate de le faci,
Precum odată mi-ai plăcut,
Să știi că iarăși o să-Mi placi"!

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA