marți, 11 septembrie 2018

FÂNTÂNA VIEȚII

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".

de Preot Sorin Croitoru

L-am sorbit pe Domnul nostru din Potirul Liturghiei
Și mi-a picurat în suflet untdelemnul bucuriei.
În străfunduri de ființă am simțit o prospețime
Ce-o aveau strămoșii noștri și creștinii din vechime..

Veselia primăverii, cu-al său verde ce încântă,
Fericirea ciocârliei ce în ceruri 'nalte cântă,
Bucuria unei mame când de prunc e mângâiată,
Toate-aceste minunate stări eu le-am simțit deodată!

Nu e loc de întristare în creștinul ce-L primește
În infima Picătură pe Acel ce mântuiește,
Căci Hristos, Fântâna vieții, are ape cristaline:
De vei înghiți Izvorul, fericit vei fi, creștine!

Dacă încă n-ai făcut-o, nu mai aștepta o clipă,
Căci Potirele sunt pline: du-te ca să sorbi în pripă!
Nu te mai scuza atâta că ai vrea, dar ești nevrednic,
Căci cu scuzele acestea o să mori ca un netrebnic!

Dacă ai făcut păcate, pune mâna și le plânge,
Spală-le întâi cu lacrimi, iar apoi cu Sfântul Sânge.
Lasă preotul să vadă care-ți este vrednicia
Și când la Potir te cheamă, mergi cu toată bucuria!
amin

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA