duminică, 7 ianuarie 2024

HRISTOS VINE ATUNCI CAND II SEMENI!

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani
, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".




https://sfantulnectarie-babylenuta.blogspot.ro/

“Cu catva timp in urma m-am intalnit cu un parinte pe care il iubeam mult. 

Si l-am intrebat:
 – Gheronda, l-ai vazut vreodata pe Hristos?
 – Da, parinte, l-am vazut, a marturisit el cu frangere de inima, cu evlavie.
 – Gheronda, cum este Hristos?
 – Parinte, Hristos este asa cum Il prezinta Evanghelia, este neprihanit, bun, simplu si accesibil. – Si cand s-a intamplat aceasta, cand L-ai vazut? Aceasta a fost urmatoarea mea intrebare, plina de uimire.
 - Parinte, L-am vazut pe Hristos atunci cand am iubit fara sa astept nimic in schimb, a soptit Gheronda cu ochii plecati, care se umplusera deja de lacrimi de iubire netarmuita pentru Hristos. M-am golit ca om de mine insumi si m-am umplut cu Hristos. Am dat totul si nu am primit nimic de la oameni. Atunci vine El cand Ii semeni.

Aceasta fraza: „HRISTOS VINE ATUNCI CAND II SEMENI” s-a intiparit in adancul inimii mele. Da, iubirea adevarata este cea care stie sa se jertfeasca si sa piarda (tot ceea ce este lumesc – n.trad.). Ea da totul fara sa tina socoteala ce a dat. Ea se jertfeste ca sa traiasca celalalt. Ea este tradata, rastignita si totusi ea iarta. Iubirea stie sa spuna si sa inteleaga acestea: „ia raiul meu si da-mi iadul tau.” (din cartea „Viata fara retete” a parintelui Haralambie Papadopoulos).

                                                                                        Amin si Aliluia!
                                                                                           Preot Ioan 🛎 


Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA