vineri, 6 ianuarie 2023

Azi de Bobotează

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".



Astăzi peste întregul sat,
Ar fi zii de sărbătoare,
Căci Hristos s-a botezat
Și s-ar da aghiazma mare.

Clopotele au amorțit.
Nu se face Liturghie.
Parcă toți au adormit,
Doar un vânt rece adie.

Azi din cer Tatăl grăiește:
"Fiul meu cel Preaiubit,
În Iordan te-ai botezat,
Într-u tine am binevoit".

Dar nu-i nimeni ca să auda,
Vocea dulce din văzduh,
Ori s-aducă vreo ofrandă,
Să primească Sfântul Duh.

Azi doar soarele pe cer,
Parcă strălucea mai tare,
Chiar dacă afară-i ger,
Încălzește a mea stare.

Nu vreau s-amortesc și eu,
Nu vreau sa fiu surd ori mut,
Vreau să cânt și să slăvesc
Botezul Fiului cel Sfânt.

"În Iordan botezându-Te Tu, Doamne, închinarea Treimii s-a arătat; că glasul Părintelui a mărturisit Ție, Fiu iubit pe Tine numindu-Te; și Duhul în chip de porumbel a adeverit închinarea Cuvântului. Cel ce Te-ai arătat, Hristoase Dumnezeule, și lumea ai luminat, slavă Ție".

Mihaela Stoica Cucoanes,

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA