miercuri, 9 martie 2022

CEL MAI BUN PRIETEN

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


      Bucuria mea, Aristotel spune asa: “Nimeni nu poate trai fara prieteni, chiar daca stapaneste toate bunurile lumii”. Prietenia, la nevoie se cunoaste, si-atat cat oameni se vor naste, va dainui. Un prieten adevarat iti vede prima lacrima, o sterge pe a doua si o opreste pe cea de-a treia. Imbratisarea sincera a unui prieten poate opri o mie de lacrimi! STRAINII pot deveni BUNI PRIETENI, la fel de usor cum PRIETENII pot deveni STRAINI, insa un om bun, ramane om bun, oriunde ar fi. Prietenia este un "vesmant" foarte fin si scump, tors din firul nobletei, fidelitatii si dragostei sufletesti, este "ceva" din realitatea Raiului.

 Iisus Hristos le-a spus Sfintilor 12 Apostoli: "Voi sunteti prietenii mei". Si in continuare a adaugat: "DACA, faceti ceea ce v-am poruncit Eu voua" (Ioan 15:14). Asadar, CEL MAI BUN PRIETEN al fiecaruia dintre noi este IISUS HRISTOS, (daca implinim poruncile Lui) si CEA MAI BUNA PRIETENA a noastra (mai ales a femeilor) este Maica Domnului (care se roaga neincetat ca sa ne mai rabde Dumnezeu pe pamant). Sa ne amintim ce spune proorocul David: "Tot omul este mincinos" (Psalm 115). Dumnezeu este VIU si NEMINCINOS si de aceea sa spunem mereu rugaciunea Sfantului Ioanichie: "Nadejdea mea este TATAL, scaparea mea este FIUL, acoperamantul meu este DUHUL SFANT, Treime Sfanta, slava Tie!" 

                                                                                                                             Amin si Aliluia!
                                                                                                                                 Preot Ioan .

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA