marți, 16 iunie 2020

– Părinte, dacă te blestemă părinţii, chiar iţi merge rău?

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".



         -Da, cel mai greu pentru copii este blestemul părinţilor şi lacrimile mamei. Când copilul este neascultător şi părinţii îl blestemă, acel blestem nu se dezleagă decât cu rugăciunea dezlegării de blestem rostită de preot. 

În zadar spune mama, după ce a dat blestemul: “Dumnezeu să te ierte, că eu te-am iertat“, că dezlegarea blestemului nu se face, decât cu rugăciunea preotului. O altă greşeală care aduce nefericirea copiilor vine tot de la neascultare.

 Când mama spune să vii acasă la o anumită oră şi copilul nu ţine cont de cuvântul ei, toate lacrimile ei, când stă şi te aşteaptă, le vei avea şi tu în căsnicia ta. De acest păcat te cureţi prin taina spovedaniei.

- Părinte, dacă te blestemă cineva şi eşti nevinovat, se prinde blestemul ?

-Nu. Dacă eşti nevinovat, blestemul se întoarce asupra celui care a blestemat, nu cade pe tine.

Părinte, este păcat mare de a blestema?

– A blestema este un păcat foarte mare, este la fel ca păcatul de moarte. Nu degeaba se spune la Sfânta Scriptură: „blestemat să fie cel ce te va blestema” (Fac.27 ,29). Cel ce este blestemat de tine va căuta dezvinovăţire la Judecata Înfricoşată, că, din cauza ta, nu a putut să se mântuiască, iar tu, te faci răspunzător pentru mântuirea lui.

 Pe cei ce i-ai blestemat: hoţul, făcătorul de rău, vrăjitoarea şi alţii, când vor muri, la judecata sufletului se vor dezvinovăţi aşa: „Doamne, eu m-aş fi întors de la păcate şi m-aş fi pocăit, dar m-a legat cu blestem acest rob al tău. Din cauza lui eu nu am mai avut timp de pocăinţă nu mi-am putut mântui sufletul, el să plătească pentru mine..! 

„Atunci, vei fi judecat, ca un ucigaş al sufletului lui, pentru că prin blestem legându-l i-ai luat timpul de pocăinţă.

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA