luni, 4 mai 2020

NE IARTĂ, DOAMNE !


Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


Ne iartă, Doamne, pentru amânare....
Nu ne-am dat seama cât e de târziu;
Îti multumim că ne-ai dat desteptare..
Vom spune si celor care nu stiu.
...
Ne iartă, Doamne ,pentru neveghere...
Ca si fecioarele noi am dormit;
Sunt candele uitate prin unghere ,
Au ars în gol...uleiul s-a golit.

Ne iartă, Doamne ,pentru nepăsare...
Am fost trezizi la fel ca dintr-un vis ;
De multe ori dormeam si-n adunare...
Stăm treji acum...dar usa s-a închis.
...
Ne iartă, Doamne ,pentru- ntârziere ...
Căci a sosit ultimul ceas de har;
Primeste-ne si dă-ne mângâiere,
Trezirea să nu fie în zadar.
...
Ne iartă ,Doamne,pentru necredintă ...
Atâtea semne clare am văzut;
Ne dă adevărata pocăin?ă
Si curătia unui nou-născut .
...
Ne iartă, Doamne si pentru păcate
Cu care zilnic noi Te-am ofensat ;
Legile Tale n-au fost respectate
Si cu tupeu noi ne-am justificat.
...
Ne iartă ,Doamne,pentru lasitate
Căci adevărul nu l-am apărat ;
Am arătat chiar solidaritate
Cu cei care Cuvantul si-au călcat.
...
Venim acum la Tine,nu de frică...
Am meritat tot ceea ce primim;
Prin mila Ta o,Tată ,ne ridică...
Zdrobiti la cruce noi Îti multumim.
SB
March 26th,2020
Carmichael,CA

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA