sâmbătă, 1 octombrie 2016

RAIUL PE PĂMÂNT

Ai păcătuit? Nu-ţi cer nimic altceva decât aceasta: intră în biserică şi spune-I cu pocăinţă lui Dumnezeu: "Am păcătuit". citat din Sfântul Ioan Gură de Aur

                          de Preot Sorin Croitoru
Mult îmi place să Te caut
Printre fulgere, când plouă,
Să mă mir de-a Ta știință
Când uzi câmpul cu-a Ta rouă,
Să mă mir de-a Ta putere,
Când coci spicele de grâu,
Să Te-ascult în clipocitul
Apei limpezi de la râu..
A Ta mângâiere caut
Când mă plimb cu păru'-n vânt,
În a Ta mărinimie,
Îmi scoți pâine din pământ.
Mult îmi place să privesc
Cum scoți razele din nor,
Arătând că-'ntotdeauna
Soarele-i biruitor!
Iarna sufli peste ape
Și așterni covor de gheață,
Iar sub mantia-'mpietrită,
Peștii Tăi sunt plini de viață!
Primăvara-i biruința
Vieții, peste-a iernii moarte:
Ea îndeamnă toți creștinii,
Crucile să și le poarte.
Căci așa cum după lunga
Iarnă, a-'nviat natura,
Tot la fel cu noi vei face
Tu, Cel ce-ai zidit făptura!
Spre-a Ta slavă din înalturi
Se ridică a mea minte,
Când simt soarele de vară,
Cu suflarea lui fierbinte..
Toamna va veni bogată,
De-am muncit cum se cuvine.
Dumnezeul meu, ce roade
Mă așteaptă-'n cer la Tine?..
Pe când lumea se gândește
Doar la bani și la avere,
Eu Te văd în toată clipa,
Cugetând la Înviere..
Dar la urma-urmei, Raiul,
Dacă stau și mă gândesc,
Este viața cea cu Tine:
Astfel eu.. ÎN RAI TRĂIESC!
amin
mai multe poezii frumoase găsiti aici :
https://web.facebook.com/profile.php?id=100008644746019


Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA