duminică, 8 iunie 2014

MAICA DOMNULUI: Sărbătoarea Pogorârii Duhului Sfânt sau Rusaliile

MAICA DOMNULUI: Sărbătoarea Pogorârii Duhului Sfânt sau Rusaliile

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

Astazi am avut o zi superba , calduroasa ...de vara ...La biserica ce pot sa mai spun ,o frumusete ,nu sti de ce sa te bucuri mai mult , de Trilul pasarelelor care canta in copaci la Altarul de vara , sau de glasul corului bisericii...de glasul preotilor nostrii ,nu am cuvinte sa va spun...va invitam sa vedeti o slujba la noi la biserica ca sa va convingeti...Am sa atasez si cateva poze ...portile bisericii erau
impodobite cu crengute de tei , in biserica pe jos era iarba si crengute mici de tei...din care credinciosii faceau coronite si impreuna cu spicele (ce au fost sfintite de preotii nostrii ), le-au dus acasa si le-au pus la icoane ,unde le tin pana anul viitor cand le vor schimba cu altele noi.
Eu in fiecare an le pun intr-o punga si cand merg la mama la sat le arunc in foc, nu e bine sa fie aruncate la gunoi deoarece sant sfintite...



IMPARATE CERESC MANGAIETORULE ,  DUHUL ADEVARULUI ,CARE PRETUTINDENEA ESTI SI TOATE LE IMPLINESTI , VISTIERUL BUNATATILOR SI DATATORULE DE VIATA VINO SI TE SALASUESTE INTRU NOI , SI NE MANTUIESTE BUNULE SUFLETELE NOASTRE..

Continuarea aici...
 http://babylenuta.blogspot.ro/2014/06/sarbatoarea-pogorarii-duhului-sfant-sau.html

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA