vineri, 27 octombrie 2023

ÎNTOARCEREA FIULUI RISIPITOR

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


Iar te-am supărat , Iisuse
Iarăși am căzut din Har
Bietul meu suflet se stinge
Ca lumina unui far!
În neliniștile mele
Mă scufund târziu în noapte
Îngerul mă întărește
Cu ale lui blajine șoapte!
Inima mea îndurerată
Te strigă cu suspine grele
Din brațele Tale m-am dus
Pe ale lumii drumuri rele!
Iar te caut cu durere
Prin ceața sufletului meu
Prin noroaie și prin spini
Eu înaintez cu greu!
Iar se bucură satana
De cumplita mea cădere
Pacea , duhul rugăciunii
Din inimă simt cum piere!
Deși merg tot înainte
Iar și iar mă potihnesc
Crucii greu îi simt povara
Căci limanul nu-Ți găsesc!
Când Te simțeam aproape, Doamne
Eram ca fulgul de ușor
Astăzi sunt ca un bătrân
Ce-și târăște al lui picior!
Cât tânjesc să fiu și eu
Cu cei ce te iubesc pe Tine
Dar ochii mei scăldați în lacrimi
Să-i ridic la cer nu-mi vine!
Dă-mi și mie Doamne Mila
Ce la toți Le-o dai în dar
De voiești mai fă-mă din nou
Un vameș și un tâlhar!
Iarăși am căzut Iisuse
Iar am fost neascultător
Dar acum mă întorc la Tine
Ca fiul cel risipitor!

AUTOR: DANIELA IBRIȘIN

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA