vineri, 21 ianuarie 2022

Ce-as putea să iti mai cer

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


Până când Doamne mă vei uita neîncetat?
Până când Doamne îți vei ascunde fața Ta?
Până când voi avea sufletul plin de griji?
Și inima în necaz zi de zi?

Dă lumină ochilor mei:
Ca să pot să-nțeleg mai mult 
Voia Ta-n viața mea!
Dă lumină ochiilor mei 
Ca să pot să-nțeleg mai mult Voia Ta.

Privește, răspunde-mi Doamne Dumnezeu.
Ca să n-adorm somnul morții cel greu.
Doresc mereu, să Te slăvesc
Și viața mea Ție ți-o dăruiesc!

Eu mă încred în bunătatea Ta
Căci Tu Doamne, mă vei ajuta!
Ca să-ți urmez pân' capăt orice-ar fi.
Nimic de Tine nu mă va despărți.

Autor: Sara Lupchian 

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA