marți, 29 martie 2016

INVATA-MA DOAMNE

Ai păcătuit? Nu-ţi cer nimic altceva decât aceasta: intră în biserică şi spune-I cu pocăinţă lui Dumnezeu: "Am păcătuit". citat din Sfântul Ioan Gură de Aur


    Invata-ma, Doamne, sa iert totdeauna
    Pe toti aceia care nu pot ierta,
    Iubindu-i si daruindu-le Intruna
    Rabdarea si dragostea mea.

    Invata-ma, Doamne, s-alung intristarea
    Cu bucuria ce-n suflet mi-ai pus,
    Ca doar Tu, Stapane, imi esti alinarea
    Si totul si toate-s de sus.

    Invata-ma, Doamne, sa cuget la Tine
    In orice moment din viata mea;
    Tu fa-ma sa-nteleg, Cerescule Mire,
    Ce mult m-ai iubit cu bunatatea Ta.

    Invata-ma, Doamne, sa stiu sa ma jertfesc,
    Asa cum Tu Te-ai jertfit pentru mine,
    Aproapelui si Tie mereu sa slujesc,
    Sa fac fericit pe cel de langa mine.

    O, Doamne, de-as invata acestea toate
    M-as deschide deodata ca o floare de mar
    Si-n sufletul meu daca se poate
    Te-as inchide de-a pururi acolo sa stai.
    

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA