miercuri, 17 decembrie 2014

RUGĂCIUNE

FIE DOAMNE MILA TA SPRE NOI ! ASA CUM AM NĂDĂJDUIT INTRU” TINE ! NU TE MÂNIA PE NOI DOAMNE SI NU NE PEDEPSI PENTRU PĂCATELE NOASTRE ....


Vino, Doamne, si ajuta-ma sa ma cunosc, sa ma inteleg, sa ma iert. Vino cu iubirea Ta la suprafata mea cea intinata si coboara-ma in Tine spalindu-ma si luminindu-ma. Vino, Doamne, in gindurile mele cele rele si imblinzeste firea mea cea minioasa. Minia mea nu este din launtrul meu. Nerabdarea mea nu e din eternitatea Ta. Sunt murdariile suprafetei.. Inlauntrul meu esti Tu, Doamne, iar Tu nu esti nici minie nici nerabdare. Tu esti viata din mine iar daca eu traiesc Ti-o datorez Tie care esti in mine, in cel mai adinc coltisor din sufletul si trupul meu.

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA