miercuri, 23 noiembrie 2011

Liturghii pe ceruri, Doamne...


Liturghii pe ceruri, Doamne, îngeri albi îţi desenează,
Mirul şi tămâia toamnei frunţile le parfumează.
Lacrimile frumuseţii pe obrajii mei fac şanţuri
Să-mi zdrobească de pe suflet răul ce-i legat cu lanţuri.

Ploile mă ceartă-n cor şi la piept vântul mă ţine,

Păsările-mi ciripesc rugăciuni să Ţi se-nchine,
Soarele mă luminează şi mă şterge de regret,
Că nici azi n-am reuşit să ajung să-Ţi fiu profet.

Maica Domnului întinde mâinile spre-al său pămant

Şi-mi aşterne la picioare de la Fiul Său un gând:
Că m-aşteaptă negreşit al meu capăt de drum,
Iar când stau în faţa Lui lucruri rele să nu-i spun;

Eu în palme îi aştern gândul meu către Iisus

Şi din nou Il rog să ierte lucruri ce I le-am mai spus...
M-am obişnuit cu răul,să alerg prin neştiinţă
Şi să sufăr cu furtuna, să nu ştiu de pocăinţă.

De potirul veşniciei vrut-am des să mă dezleg,

Îngerul îmi plângea paşii, de mă-ntorc să nu mă pierd.
Sfinţii-mi alinau durerea, gândurile-mi îndreptau,
Cu iubire şi răbdare sufletu-mi îmbălsămau.

Ca la Domnul să te-ntorci nu cumva să-ţi fie teamă!

Oricât e nevoie-aşteaptă, ca atunci când naşte-o mamă;
Cu iubire ifinită, suferinţă-ngrijorare,
Cu convingerea că pruncul e a Domnului chemare.


Liturghii pe cerurui, Doamne, mă aşteaptă ne-ncetat

Să mă număr printre îngeri, să îmi spui că m-ai iertat.
Să-mi deschizi uşa dreptăţii, liniştea s-o cuibăreşti,
În umila mea ştiinţă ... Doamne, simt că mă iubeşti! 


Sursa mail...

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA