joi, 16 aprilie 2020

CINA CEA DE TAINĂ ( Joia Mare)

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".



(Versuri: Eliana Popa)

Si iată, astăzi Domnul din pâinea ia si frânge
La fel cum mâine trupul, frânt Îi va fi pe Cruce
,, - Luati, mâncati prieteni, Acesta-i Trupul Meu
Si astfel Eu si Tatăl,cu voi vom fi mereu !

Să ridicăm o cupă in ultima Mea seară
Că maine Voi bea singur din cupa cea amară,
Veniti! Lăsati tristetea,in brate a vă strânge
Că mâine beau paharul durerilor pe Cruce.

Nu refuzati paharul, nu-i vin de vita-aleasă
E sângele ce mâine din Trupul Meu se varsă.
Mancati si beti,prieteni,alaturea cu Omul
Veniti cu toti la Cina ce v-o oferă Domnul!

Prietenul ce-acum, cu Mine-ntinge-n blide,
E-acela care mâine,pe-un pumn de-arginti Mă vinde
Mâncati si beti cu totii, Acesta imi e Darul
Ce vesnic vă hrăneste si vă aduce Harul!''

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA