CUVÂNT CĂTRE
CREŞTINII ORTODOCŞI
DESPRE
O.Z.N-uri
Moto: Să nu tratăm
cu uşurinţă fenomenul O.Z.N.; a ne juca cu el este ca şi cum ne-am juca cu
magia neagră. Acest fenomen îi seduce mai ales pe nevrotici, pe creduli, pe
imaturi şi pe cei necredincioşi. El poate duce la schizofrenie paranoică, la
demonomanie şi chiar la SINUCIDERE. Cea mai uşoară curiozitate la adresa
fenomenului O.Z.N. se poate transforma într-o OBSESIE
DISTRUCTIVĂ (John Keel – O.Z.N. –
Operaţiunea Calului Troian).
Preot
Ioan
Iubiţi
credincioşi,
O.Z.N. înseamnă Obiecte Zburătoare Neidentificate (în limba engleză U.F.O.). În lumea
noastră atee şi materialistă pătrund tot mai evident forţele demonice, care caută să-l ducă pe
omul contemporan în rătăcire şi să-l supună influenţei lor. Pentru a-i răpi omului credinţa şi nădejdea
în Hristos, totul s-a făcut în mod metodic, desfăşurându-se după un scenariu
întocmit şi regizat dinainte, credinţa în existenţa O.Z.N-urilor fiind una
dintre capcanele iadului. Mulţi oameni ai zilelor noastre, cel mai grav chiar
elevi şi studenţi, cred sincer în existenţa unor civilizaţii extraterestre şi
caută să stabilească un contact cu acestea, recepţionând cu un interes şi o
atenţie deosebită comunicările despre O.Z.N.-uri şi extratereştri. Deoarece
unii au ajuns chiar să „se închine“ O.Z.N-urilor ne punem
serioase semne de întrebare: Ce sunt de
fapt
O.Z.N.-urile? Ce trebuie sĂ credem noi creŞtinii despre fenomenul O.Z.N.?
O.Z.N.-urile? Ce trebuie sĂ credem noi creŞtinii despre fenomenul O.Z.N.?
Biblia ce spune???
În Facerea (1:1) citim: „La început a făcut Dumnezeu
cerul şi pământul“. Prin urmare, la început a fost făcut „cerul“ prin care Sfinţii Părinţi (Sfântul Vasile
cel Mare, Sfântul Ioan Damaschin, Sfântul Ioan Gură de Aur ş.a.m.d.)
înţeleg crearea lumii îngereşti nevăzute, a duhurilor imateriale şi abia după
aceea crearea pământului, a lumii materiale. După cum vedem foarte clar, în
Biblie nu există nici măcar o aluzie la existenţa altor civilizaţii
extraterestre. Dacă ar fi existat alte lumi şi alte fiinţe vii şi ne-ar fi fost de
folos să ştim, cu siguranţă că Dumnezeu ne-ar fi descoperit acest lucru.
Ce dovezi aduc astronomii şi arheologii,
adepţi ai fenomenului O.Z.N. ???
Unii astronomi, adepţi
ai fenomenului O.Z.N., spun că din moment ce numai în galaxia noastră, Calea
Lactee, sunt cel puţin 10% planete asemănătoare Soarelui, atunci ar trebui să
existe un număr imens de sisteme solare, ca cel din care face parte Pământul,
deci ar putea să existe şi alte lumi locuite, cu viaţă. Fără dovezi, acestea rămân simple supoziţii!
La un moment dat omenirea credea că pe Lună, apoi că pe Marte, se află viaţă şi
fiinţe vii. Ori, omul a ajuns şi pe Lună (personal) şi pe Marte (prin sateliţi), dar nu s-a găsit nici
un semn de viaţă.
Unii arheologi, adepţi
ai O.Z.N-urilor aduc argumente la fel de neîntemeiate ca şi astronomii. Ei vin
să demonstreze existenţa unor civilizaţii extraterestre, plecând de la
misterioasele construcţii antice. Este vorba de piramidele din Egipt, de uriaşele
statui antropomorfe din Insula Paştelui, de grandioasele construcţii din Mexic,
Peru, Liban ş.a.
Adepţii O.Z.N-urilor
spun că oamenii nu au avut nici puterea, nici inteligenţa şi nici tehnologia cu
ajutorul cărora să poată realiza astfel de construcţii. Ei afirmă că oamenii ar
fi putut să realizeze toate acestea decât dacă ar fi primit ajutor şi informaţii
de la alte civilizaţii avansate, adică de la extratereştrii. Însă chiar ei se
contrazic pentru că tot dovezile arheologice au arătat cum erau construite
piramidele din Egipt sau alte construcţii impunătoare.
În primul rând,
nicăieri nu
se amintea de vreo influenţă sau de vreun ajutor extraterestru.
În al
doilea rând,
cercetătorii
au demonstrat că omul preistoric avea o putere net superioară nouă. Dumnezeu
ne-a descoperit foarte clar în Biblie cum erau înălţate construcţiile mari: de
exemplu în 2 Paralipomena 2:1-10, vedem
că Solomon, urmând sfatul lui Dumnezeu, s-a folosit de 80.000 de pietrari la
cariere, 70.000 de muncitori cărăuşi, 3.600 de supraveghetori, 10.000 de
dulgheri ş.a. Planul acestor grandioase opere era descoperit de Dumnezeu
oamenilor în Biblie: spre exemplu lui Noe
îi arată cum să-şi construiască arca (Facerea
6:14-22); lui Solomon, cum să construiască Templul (3 Regi 6:1-2); lui David planul Templului (1Paralipomena 28:11-20); lui Moise cum să facă Cortul Mărturiei (Ieşirea 25: 26-27) ş.a. NU SE MENŢIONEAZĂ NicĂieri
de VREun ajutor sau DE o asistenŢĂ din partea extratereŞtrilor.
În al treilea rând trebuie să luăm în calcul şi
informaţia din Biblie (Facerea 6: 1- 4)
unde ni se aminteşte de uriaşii care o vreme au stăpânit pământul. Fie că erau
mari de statură, fie că aveau doar o putere foarte mare, uriaşii ar fi putut să
ridice construcţii care azi uimesc pe toată lumea. Câţiva arheologi care cred
în existenţa O.Z.N-urilor, au afirmat că unele construcţii stranii par a fi mai
degrabă piste de aterizare pentru navele extraterestre. Aşa ar fi platforma de piatră de la Baalbeck. Şi
acum îi întrebăm noi: „ce nevoie aveau O.Z.N-urile de piste de aterizare din
moment ce, aŞa cum sunt descrise, aceste vehicule PUTEAU ateriza în orice loc?“ Aşadar nici această ipoteză nu are un suport logic.
Ce dovezi aduc din Biblie
adepţii fenomenului O.Z.N.???
Există o categorie de adepţi ai fenomenului O.Z.N.
care răstălmăcesc Biblia în sprijinul ideilor lor. Aceste idei au făcut să apară
unele grupuri religioase în sânul cărora se crede în dumnezei-extratereştri, în
paradise aflate pe alte planete. Amintim:
Frăţia Cosmică, Iso-Zen, Grupul Apel, Mişcarea
Raeliană sau Star Trek,
grupare care are ca punct de plecare al credinţei lor filmul cu acelaşi nume.
Iniţiatorul Mişcării Raeliene, Claude Vorilhon zis Rael, învaţă pe adepţii săi să
creadă, pe baza Bibliei (după cum susţine el),
că Iisus şi
Maria sunt extratereştrii care au adus mesaje pe pământ, că Noe
a construit arca, de fapt un tip de O.Z.N.,
după planul extratereştrilor, că Sfinţii Enoh şi Ilie au fost răpiţi la cer de
extratereştri, că Mântuitorul când S-a înălţat la cer a fost „teleportat“ pe un O.Z.N., că de fapt Chivotul Legii
este o staţie de emisie - recepţie interplanetară prin care Moise primea mesaje
de la extratereştri, şi că „Noul Ierusalim“,
ce va veni la sfârşitul lumii, este o uriaşă navă extraterestră.
Îmi povestea o doamnă din comuna Floreşti, de lângă Craiova, despre tatăl dumneaei care a murit cu câţiva ani în urmă. A fost botezat creştin-ortodox, iar mama lui era o femeie foarte credincioasă, însă după ce el a citit multă literatură ştiinţifico-fantastică (SF) a ajuns să spună că nu mai crede în existenţa lui Dumnezeu însă crede în existenţa O.Z.N-urilor şi a extratereştrilor. Spunea că sfinţii pictaţi în icoane sunt extratereştrii, iar aureola sfinţilor este de fapt o cască de cosmonaut. Nu ştia să spună cine i-a creat pe extratereştrii, dar susţinea că omul a fost adus din spaţiu, de către extratereştrii care au colonizat pământul. Este lesne de înţeles că într-o asemenea amăgire fiind, n-a mers nici o dată la Biserică în Duminici şi în sărbătorile mari. Nu a postit, nu s-a spovedit şi nu s-a împărtăşit nici o dată în viaţă. Întrebarea noastră este: „Cum a murit el, cu faţa sau cu spatele la Iisus Hristos Dumnezeu???“ - A murit cu spatele la El! Dumnezeu nu iartă în veac două păcate: sinuciderea şi ateismul (Marcu 3:28-29).
Care este
istoria O.Z.N.-urilor
Părintele Rodion în cartea sa „Oameni şi demoni“ ne spune că O.Z.N-urile erau cunoscute încă din antichitate. Astfel, în limba sanscrită (limba Indiei vechi), cuvântul „BHASH“, care înseamnă „DEMON“, avea totodată şi sensul de „CEL CE LICĂREŞTE“, adică, probabil, demonii deseori îşi făceau apariţia sub formă de obiecte luminoase (în interpretare contemporană-O.Z.N.). În vechiul manuscris sanscrit ,,Sanaranghana Suthadara“ citim următoarea descriere a O.Z.N-urilor: ,,Luându-şi zborul, carul se prefăcea de îndată într-un mărgăritar pe cer“. În eposul indian vechi „Mahabharata“ putem citi chiar despre unele amănunte tehnice ale O.Z.N - urilor: „Maşinile zburătoare aveau forma unei sfere şi se mişcau prin văzduh“. Descrierea expediţiilor lui Alexandru Macedon (marele cuceritor macedonean) conţine mărturii despre prezenţa unor O.Z.N-uri care-i însoţeau oştirile. Astfel, în timpul trecerii armatelor lui peste Tigru şi Eufrat s-a făcut un înscris despre observarea unui obiect zburător, a unuia din acelea cărora Aristotel le-a dat denumirea de,„discuri zburătoare“. În vremurile înfloririi creştinismului, mărturiile despre fenomenele O.Z.N. dispar. Mai târziu, comunicări despre O.Z.N-uri apar în anii celui de-al doilea război mondial.
Atmosfera
stiintifico - fantastica (Science - fiction)
Acest gen de literatură îşi are începuturile în secolul al XIX-lea,
unii preferând să-l considere precursor pe Edgar Allan Poe, care combină
misteriosul cu ocultul. Alţii o consideră precursoare a literaturii ştiinţifico-fantastice
pe soţia lui, scriitoarea Hary Wollstonecraft Shelley. Povestirea ştiinţifico-fantastică
tipică avea să apară însă la sfârşitul secolului al XIX-lea şi începutul
secolului al XX-lea , o dată cu Jules Verne şi H. G. Wells. Filme ca Odisea Spaţială 2001, Războiul stelelor, Întâlnire
de gradul III, Star Treck (distribuite şi pe postul nostru naţional de televiziune),
au captivat atenţia şi imaginaţia maselor. Însă, să avem mare grijă! În aceste filme ştiinţifico-fantastice,
religia este fie cu totul absentă, fie prezentată în mod accidental sau
artificial. Dumnezeu, atunci când este menţionat,
este prezentat ca o putere vagă şi lipsită de contur, iar nu ca o Fiinţă
personală (de exemplu „forţa“ din „Războiul stelelor“
este o energie cosmică care are atât un aspect pozitiv cât şi unul negativ).
Fascinaţia crescândă a omului
contemporan faţă de temele ştiinţifico-fantastice este o reflectare directă a
pierderii valorilor religioase tradiţionale
Într-adevăr, în centrul universului S.F. nu se
mai situează Dumnezeu, ci omul, dar nu omul aşa cum îl cunoaştem noi astăzi, ci
„supraomul“, care de cele mai multe ori provine din alte galaxii.
Astfel, într-o foarte populară serie de
cărţi („Chariots
of the Gods“ - „Carele zeilor“; „Gods from outher
space“ - „Zeii din spaţiul cosmic“) se aduc
aşa-zise dovezi ale prezenţei fiinţelor „extraterestre“
sau ale unor ,„zei“ în preistorie. Cercetători de prestigiu din Rusia
speculează că distrugerea Sodomei şi Gomorei s-ar datora unei explozii
nucleare, că în urmă cu multe secole Pământul a fost vizitat de fiinţe „extraterestre“,
că Iisus Hristos poate să fi fost un astfel de „cosmonaut“ şi că astăzi este posibil să
ne aflăm în pragul unei „a doua veniri“ a acestor fiinţe
inteligente din spaţiul extraterestru. Cercetători la fel de reputaţi din lumea
occidentală încearcă de mulţi ani, prin
intermediul telescoapelor radio, să intre în legătură cu aceste „inteligenţe
extraterestre“.
Literatura Ştiinţifico
- Fantastică are idei în opoziţie diametrală cu învăţătura creştin - ortodoxă
şi în concordanţă cu unele şcoli filosofice orientale.
şi în concordanţă cu unele şcoli filosofice orientale.
Iată câteva din
caracteristicile acestor fiinţe „supraevoluate“ ale viitorului:
comunicarea prin telepatie, capacitatea de a zbura, de a apărea, de a dispărea,
deplasarea cu viteze ce depăşesc
mijloacele tehnologiei moderne, capacitatea de a supune alte persoane
propriei voinţe...
TOATE ACESTE CARACTERISTICI NU SE OBŢIN PRIN
NIMIC ALTCEVA DECÂT PRIN
PRACTICI SATANISTE ŞI VRĂJITOREŞTI TIPICE.
Iată numai câteva exemple: prima reperare a unui O.Z.N. s-a înregistrat
în S.U.A. în 1947 şi a fost preluată şi difuzată în mass-media americană. Kenet
Arnold, un comis voiajor care îşi pilota la acea oră propriul avion, a văzut 9
obiecte în formă de disc, asemenea unor „farfurii“. În aceeaşi
lună avusese loc un val O.Z.N. şi în Ungaria. Un al doilea val s-a manifestat
în 1948 cu apariţii în America şi Franţa. În S.U.A. nişte piloţi aflaţi în
misiune noaptea la bordul unui avion DC-3 au văzut o navă în zbor în formă de
torpilă cu două rânduri de „hublouri“ înconjurată de un soi de
aură albăstruie, emiţând o coadă de flăcări portocalii. Anul 1954 a fost anul
cu cel mai mare val O.Z.N. internaţional de până atunci. Franţa a fost copleşită
de asemenea apariţii. Tot atunci au apărut şi caracteristicile tipice ale întâlnirilor
de mai târziu: aterizări O.Z.N., fascicule luminoase dinspre O.Z.N. spre
privitor, oprirea motorului maşinii, mici fiinţe îmbrăcate în costume de
scafandri, tulburări fizice şi psihice grave ale martorilor oculari.
Cele şase
tipuri de întâlnire cu extratereştri
Părintele Serafim Rose în „Ortodoxia
şi Religia viitorului“ (pag.131-142) vorbeşte despre şase
tipuri de apariţii extraterestre:
1. În primul tip intră O.Z.N-urile observate sub forma „luminiţelor nocturne“
ce parcă se joacă pe cer .
2. În al doilea tip sunt cuprinse „discurile diurne“, adică
O.Z.N-uri observate ziua, care au formă de „farfurii zburătoare“
cilindrice sau circulare. Acestea apar ca nave sofisticate, cu aspect metalic,
foarte uşor manevrabile şi silenţioase.
3. Cel de-al treilea tip sunt O.Z.N-urile detectate de radar. Aceste prime
trei categorii de apariţii petrecute în general noaptea sunt, în unele cazuri,
confirmate de avioanele de recunoaştere. Foarte curios, unele O.Z.N-uri au fost
descrise de martori ca având capacitatea de a se contopi, de a se divide, de a
apărea şi dispărea, caracteristici care arată că aceste O.Z.N-uri, dacă sunt
obiecte fizice reale, sfidează prin modul lor de zbor legile fizice terestre.
4. În cel de-al patrulea tip intră aşa-zisele „întâlniri de gradul întâi“.
Aceste apariţii au loc noaptea şi în locuri pustii.
5. În cel de-al cincelea tip intră „întâlnirile de gradul al II-lea“
care au ca specific faptul că O.Z.N-urile lasă urme pe sol, iar efectul psihic
asupra privitorului este violent şi durabil. Au loc frecvent noaptea în secţiunile
mai puţin circulate ale şoselelor.
6. Cel de-al şaselea tip este cel mai bizar, se numesc „întâlniri de
gradul al III-lea“, pentru că în ele apar şi „fiinţe vii“,
aşa numiţii ocupanţi, „omuleţi“, „humanoizi“ sau „creaturi“.
În seara şi noaptea de
21 august 1955, locuitorii unei ferme, 4
adulţi şi 7 copii, au avut o întâlnire
prelungită cu humanoizii. Fiul cel mai mare al acestei familii (adolescent) a văzut un obiect zburător „aterizând“
în spatele casei. Nu l-a crezut nimeni, însă o oră mai târziu „un omuleţ“
ce emitea o „lumină ciudată“ se apropia de casă. Au mai fost văzuţi
şi alţi „omuleţi“. Se apropiau de casă din direcţia cea mai
întunecoasă şi niciodată când luminile erau aprinse.
Aceşti omuleţi prezintă
caracteristici cu totul ciudate: capete foarte mari care fie nu au ochi deloc,
fie îi au aşezaţi la mare distanţă unul de altul, cu nas foarte mic sau deloc şi
cu o fantă în loc de gură.
Cea mai recentă carte
a doctorului Jaques Vallée despre O.Z.N-uri, „The invisible college“,
observă că ideea existenţei unei forme de „inteligenţă extraterestră“
a devenit la modă atât printre oamenii de ştiinţă, elevi, studenţi, cât şi în
cercul celor care ghicesc norocul (astrologii
zilelor noastre). Doctorul Vallée spune că:
„IDEEA UNOR VIZITATORI DIN SPAŢIUL
EXTRATERESTRU A DEVENIT MARELE MIT SAU SUPERBUL NEADEVĂR AL ZILELOR NOASTRE“ .
Cercetători de mare
prestigiu sunt de acord în a considera că O.Z.N-urile nu pot fi socotite
nicidecum „nave spaţiale“, ci ele ţin în mod clar de domeniul
parafizic sau ocult.
De ce atât de multe O.Z.N-uri aterizează atât
de des pe mijlocul şoselelor?
De ce aceste aparate atât de sofisticate care demonstrează o tehnologie atât de
avansată, au nevoie atât de des să fie reparate? De ce este nevoie ca „omuleţii“
să ia atât de des probe de sol (pe
parcursul a 25 de ani) şi să testeze un număr atât de mare de oameni?
Doctorul Vallée spune că ideea cu „vizitatorii din spaţiul
cosmic“ este o pură diversiune.
De fapt, noi nu avem de-a face cu valuri succesive de O.Z.N-uri, ci cu un
sistem de control al convingerilor şi credinţelor indivizilor. Doctorul Vallée
remarcă similaritatea dintre întâlnirile extraterestre şi diferite ritualuri
oculte de iniţiere. Toate acestea indică în opinia lui trecerea „la o
nouă formă de religie“. Înţelegem aşadar că întâlnirile extraterestre nu
sunt altceva decât formele moderne ale unui ocultism vechi de când lumea.
ABANDONÂND CREDINŢA ÎN
IISUS HRISTOS, UNII OAMENI
ÎŞI CAUTĂ „MÂNTUITORI“ ÎN SPAŢIUL EXTRATERESTRU
Iată ce scrie cercetătorul John Keel în „UFOS, Operation Trojan Horse“: „În esenţa lor, O.Z.N-urile sunt manifestarea unei lumi pline de duhuri şi de fantome, al cărei univers mintal este straniu şi aberant. Apariţiile O.Z.N. par a fi pe de-a-ntregul forme minore ale fenomenelor demonice vechi de când lumea“. Într-o bibliografie recentă a fenomenelor O.Z.N. (Lynn G. Catoe „UFOS and related subjects“) sunt notate în prima pagină următoarele: „Multe dintre rapoartele asupra O.Z.N-urilor, care se publică în prezent în presa de mare audienţă, relatează incidente care sunt izbitor de asemănătoare fenomenelor de posedare demonică, psihică sau de alt fel. Cei mai mulţi cercetători ai fenomenului O.Z.N. caută de acum explicaţia lui în sfera demonologicului şi a ocultului“. Şi iată, ca dovadă, ce ne istoriseşte un ofiţer de poliţie din California care, începând cu iunie 1996, a avut dese întâlniri cu „omuleţii“: „Devenisem complet obsedat de O.Z.N-uri. Eram convins că ceva măreţ mi se va întâmpla în curând. Am renunţat la lecturile zilnice din Biblie, NU M-AM MAI GÂNDIT LA DUMNEZEU, DAR ÎN SCHIMB AM ÎNCERCAT SĂ CITESC CU ÎNVERŞUNARE TOATE CĂRŢILE DESPRE O.Z.N-URI CARE ÎMI CĂDEAU ÎN MÂNĂ... Vegheam nopţile aşteptând în zadar să mai primesc vreun semn, încercând să comunic mental cu ceea ce eu credeam că sunt fiinţe extraterestre; aproape că mă rugam ca ei să-mi apară în faţă sau să intre într-un fel în legătură cu mine“. Dacă acest fenomen O.Z.N. intrigă foarte mult pe cercetători, el este cu totul explicabil celor care cunosc textele de spiritualitate ortodoxă şi Vieţile Sfinţilor. Literatura ortodoxă oferă numeroase exemple de manifestări demonice, care se potrivesc perfect cu scenariul întâlnirilor extraterestre. Viaţa Sfântului Martin Milostivul (+397) Episcop de Tours, menţionat în proloage (13 februarie), conţine un exemplu interesant de acţiune demonică. Aceasta, prin puterea ei de a manipula obiecte „fizice“ se potriveşte perfect cu momente similare din cadrul „întâlnirilor de gradul al III-lea“:
Un anume Anatolie se face
monah lângă mănăstirea Sfântului Martin, dar din falsă smerenie devine victima
înşelăciunii diavoleşti. I se pare că stă de vorbă cu „îngerii“, iar ca să-l
încredinţeze de „sfinţenia“ sa, aceştia au promis să-i dăruiască „o mantie strălucitoare din cer“ ca semn al „puterii dumnezeieşti“
ce sălăşluia deja în el. „Deci,
într-una din nopţi, pe la miezul nopţii, se făcu zgomot mare de paşi ce parcă
jucau, şi de murmure ca de voci în schit, iar chilia lui Anatolie se umplu de
lumină. Apoi se aşternu liniştea, iar cel înşelat ieşi din chilia sa
purtând „straiul cel dumnezeiesc“.
Cineva a adus o lumânare şi toţi fraţii au cercetat cu atenţie haina. Era peste
măsură de moale şi de lucioasă, dar la vedere şi la pipăit părea o haină şi
nimic mai mult. În zori, duhovnicul vru
să-şi ia ucenicul pentru a-l duce la Sfântul Martin, însă acesta refuză,
iar când fraţii îl traseră cu de-a sila, haina cu pricina se făcu nevăzută în
mâinile lor. Deci, când a auzit că va ajunge înaintea feţei Sfântului Martin,
diavolul n-a mai putut să-şi ţină până la capăt înşelăciunea sau să şi-o ascundă.
Semnificaţia fenomenului O.Z.N.
Au fost date la iveală
fotografii cu aşa-zişi omuleţi capturaţi din O.Z.N.-urile prăbuşite. Fotografia
de mai sus provine din Germania (2 iulie 1947) şi, ca şi toate celelalte, s-a
dovedit a fi UN FALS GROSOLAN. Ea
a fost organizată ca O PǍCǍLEALǍ DE 1 APRILIE.
1. În primul rând,
fenomenele extraterestre nu constituie decât unul din fenomenele paranormale.
Cei care au citit Biblia ştiu că Satana a fost „dezlegat din închisoarea
lui“ în care a fost ţinut prin harul Bisericii lui Hristos. El a ieşit
acum să „amăgească neamurile“ (Apocalipsa
20:7-8). Poate că niciodată, de la începuturile creştinismului, puterile
demonice nu s-au manifestat atât de evident ca în zilele noastre.
2. În al doilea rând,
O.Z.N- urile nu sunt altceva decât tehnici mediumistice de ultimă oră, prin
care diavolul îşi câştigă adepţi pentru sfera lui ocultă.
ÎN SECOLUL TRECUT, DE EXEMPLU, ERA NECESARĂ
PARTICIPAREA LA ŞEDINŢE DE SPIRITISM PENTRU A INTRA ÎN CONTACT CU DEMONII, PE
CÂND ASTĂZI PRIVIREA SPRE CER ESTE SUFICIENTĂ ÎN ACEST SCOP AMĂGITOR.
3. În al treilea rând
„mesajul“ adus de O.Z.N-uri este de natură să pregătească lumea
pentru apariţia lui Antihrist-„mântuitorul“ lumii apostaziate (lepădate de credinţă), care soseşte
pentru a stăpââni lumea. Poate că vor sosi chiar în văzduh, pentru a imita mai
bine venirea Mântuitorului (Matei 24:30;
Fapte 1:11). Se poate ca „vizitatorii extratereştri“ să
aterizeze în locuri publice pentru a declanşa o închinare „cosmică“
în faţa stăpânului lor. Sau poate că „focul pogorât din cer“ (Apocalipsa 13:13) nu va fi decât o
parte a marelui spectacol demonic rezervat vremurilor din urmă. Sfântul Simeon
Noul Teolog spune: „cel care se nevoieşte cu rugăciunea, să nu privească
des în văzduh, căci într-acolo se află sălaşul duhurilor rele, care lucrează
mari şi felurite înşelăciuni“ (Filocalia
- cele trei feluri de pază). Nimeni n-a auzit de vreun extraterestru care să
facă minuni pentru neamul omenesc: să vindece paralitici, slăbănogi, să dea
vedere celor orbi, să plouă cu mană cerească, să facă să izvorască apă din
piatră, să despartă apele mării în două, să învieze morţi şi cu atât mai mult să-şi
dea viaţa în chinuri ce nu pot fi descrise în cuvinte pentru a spăla păcatele
neamului omenesc. Unii oameni care „pururea rătăcesc cu inima şi căile
Domnului nu le-au cunoscut“ (Evrei 3:10), au uitat că: „Orice casă e zidită de cineva, iar
ziditorul a toate este Dumnezeu“ (Evrei
3:4). şi atunci, ştiind că
scopul vieţii noastre creştineşti
este mântuirea, după cum ne-o spune Însuşi Mântuitorul
în casa vameşului Zaheu („Am
venit să caut şi să mântuiesc pe cel pierdut“ - Luca 19:10), „Cum vom scăpa noi, dacă vom fi nepăsători
la o astfel de mântuire“
(Evrei 2:3). Suntem foarte interesaţi de aceste năluciri
diavoleşti (extratereştri şi O.Z.N-uri),
când ar trebui să ştim că: „ÎNSUŞI SATANA SE PREFACE ÎN ÎNGER AL
LUMINII“ (2 Corinteni 11:14); „Să nu ne învârtoşăm inimile noastre ca la
răzvrătire în ziua ispitirii din pustie“
(Evrei 3:8), pentru „Ca nu cumva să nu intrăm în odihna Lui“ (Evrei 3:11). Să ne uităm în stânga şi în dreapta dar să ne uităm şi în sus (să ne înălţăm cu sufletul la Dumnezeu).
În secolele de demult,
creştinii erau mai circumspecţi cu privire la fenomenele noi şi străine, cunoscând
dinainte înşelăciunile diavolilor. În epoca noastră, a „luminilor“,
oamenii sunt mai însetaţi de minuni ca niciodată. Ne apropiem de timpurile când
„calea“ va fi larg deschisă pentru o mulţime de false minuni,
pentru că oamenii consideră că diavolul este un personaj imaginar, de basm.
Sfântul Ignatie Briancianinov însemna groaznica viziune
a unui modest fierar rus dintr-un sat de lângă Petersburg, care a avut loc în
zorii epocii noastre marcate de necredinţe şi revoluţii: „el văzu odată, în plină amiază, mulţime
de diavoli în chip omenesc şezând pe crengile copacilor din pădure, îmbrăcaţi
în haine ciudate, cu tichii ascuţite, care cântau acompaniaţi de instrumente
parcă vrăjitoreşti, un cântec plin de groază: „VREMEA NOASTRĂ A SOSIT, FACĂ-SE VOIA
NOASTRĂ!
Completare la cateheza Despre O.Z.N. -uri
Vaticanul are o „divizie“
de astronomi aşa cum dispune şi de o armată proprie, iar cititorii în stele
catolici sunt conduşi de un şef, iezuit, fireşte, care, recent (vezi ziarul din 15 mai 2008), ne-a oferit
o porţie amară, nu de ateism, ci de satanism sadea. Acest aşa numit călugăr-savant,
Jose Gabriel Funes, a declarat sus şi tare că extratereştrii sunt nişte făpturi
ale lui Dumnezeu (lucru adevărat, la urma
urmei, fiindcă diavolii sunt îngeri creaţi de Dumnezeu şi căzuţi din mândrie),
dar că şi aceştia sunt „fraţi ai noştri“. Cum ne-ar sta să spunem: „Fratele meu, diavolul?“
Aţi spune aşa ceva? Uite că domnul Funes o declară şi încă la televiziune!
Poate ştie el ceva, vreun secret. Cea mai mare drăcovenie afirmată de acest nou
Galileo Galilei sună aşa: „Este posibil să crezi în Dumnezeu şi în extratereştri.
Creştinii pot admite existenţa altor lumi şi a altor forme de viaţă, chiar mai
evoluate decât noi, pământenii, fără să pună sub semnul întrebării credinţa în
Creaţie, Întrupare sau Mântuire“. Aici amestecul este grav: să crezi în Dumnezeu şi în
Satana simultan. Ne încredinţează şi Sfânta Scriptură că nu se
poate sluji la doi domni, dar meşterul astronom susţine că se poate sluji,
extratereştrii (a se citi limpede,
dracii) fiind fraţii şi stăpânii lui, în care crede, bineînţeles. Creştinii
care admit existenţa extratereştrilor, fiinţelor superioare şi a O.Z.N.-urilor,
nu sunt creştini vi ufologi, atei, antihrişti. Funes astronomul este şi el un
antihrist, pentru că îl scoate mincinos pe Domnul nostru Iisus Hristos Care, ştim
că spune că este „Calea, Adevărul şi Viaţa (Ioan 14:6)“.
Atunci când se adresează ucenicilor Săi, dar şi ascultătorilor diverşi
El foloseşte sintagma: „Adevărat vă spun vouă...“, pentru a elimina orice fel de îndoială
asupra vestirilor Sale. În Sfintele Evanghelii Domnul Hristos ne-a spus clar că
există lumea aceasta în care noi trăim şi lumea de dincolo, nevăzută, a
duhurilor. De alte lumi în universul creat nu a amintit niciodată nimic, doar că
diavolii locuiesc în văzduhuri. Meşterul Funes îl scoate mincinos pe Domnul
Iisus Hristos afirmând că există şi alte lumi, superioare celei omeneşti. Sigur
că lumea duhovnicească ne este superioară, dar nu la aceasta se referă
savantul, ci la populaţi intergalactice, aşa după cum ne spală creierii
propaganda ufologică. Dumnezeu e Tatăl Adevărului şi nu ne-ar minţi chiar dacă
ar fi vorba de o mare taină, însă domnul Funes, frate cu tatăl minciunii, ne
comunică fără echivoc că Dumnezeu a făcut şi alte lumi, paralele cu noi,
superioare nouă, la care suntem chemaţi să ne închinăm. Adică, altfel spus,
prin opera lui Dumnezeu, suntem chemaţi să ne închinăm la alţi dumnezei, călcând
porunca întâi.
Sfinţii Părinţi ne învaţă
că acestea sunt apariţii demonice, dar slujitorii satanei de pe pământ, ce mai
mulţi savanţi, academicieni, condeieri, politicieni, încearcă să-l ascundă pe
diavolul sub masca „extratereştrilor“, din drac devine fiinţă bună,
superioară, supra-tehnologizată. Acum Vaticanul, prin divizia de oameni de ştiinţă
stelară, ia în braţe această minciună sfruntată a vremurilor post-moderne şi îi
dă credibilitate, căutându-i un strai... teologic. Vedeţi, mai bine îl scot
mincinos pe Dumnezeu, decât pe dracul.
(Revista „Credinţa
Ortodoxă“, nr. 5, mai 2008, revistă de cultură, atitudine şi spiritualitate
a Episcopiei Alexandriei şi Teleormanului).
Doctorul Jacques Valée despre O.Z.N. –uri
Doctorul
Jacques Valée observa că O.Z.N.-urile ajută la crearea unei noi forme de credinţă
- o aşteptare a unui contact real cu O.Z.N.-urile a unei mari părţi din
colectivitate. La rândul ei, această aşteptare face ca milioane de oameni să
spere în iminenta realizare a unui vis de secole: salvarea de sus, predarea în
faţa unei puteri mai mari, a unor navigatori înţelepţi din cosmos. Vorbind
despre contactele cu „vizitatorii“, doctorul Valée constată că experienţa
unei întâlniri mai apropiate cu un O.Z.N. este o grea încercare fizică şi
mentală. Trauma are efecte care depăşesc cu mult ceea ce îşi aminteşte martorul
ocular. Apar noi tipuri de comportament şi sunt favorizate noi tipuri de
convingeri. Consecinţele sociale, politice şi religioase ale experienţei sunt
enorme dacă sunt analizate nu în zilele sau săptămânile care urmează
contactului, ci după trecerea unei generaţii.
Efecte ale
credinţei în O.Z.N. -uri
Campania
de promovare a O.Z.N.-urilor a dus la o creştere masivă a numărului de oameni
care cred că extratereştrii există, că ne vizitează, că ne vor ajuta să mergem
pe o cale mai bună. Unul dintre primele efecte ale unei astfel de credinţe este
deplasarea „obiectului“ credinţei: de la Dumnezeu la aceşti mesageri ai „salvării“.
Şi este mult mai uşor să crezi în extratereştri decât în Dumnezeu; parcă
Dumnezeu Se tot ascunde, în timp ce extratereştrii ies din ce în ce mai mult la
iveală. Automat apare îndoiala: din moment ce extratereştrii ne învaţă că
vremea închinării la Hristos a trecut, avem oare motive să-i credem?
Iată câteva întrebări:
● Dacă Fiul lui Dumnezeu, Dumnezeu adevărat
din Dumnezeu adevărat, Cel Ce ştie tot trecutul si tot viitorul lumii, ar fi ştiut
că oamenii vor fi ajutaţi în progresul material de către fiinţe extraterestre,
atunci El, Care ne-a iubit atât de mult încât a murit pe cruce pentru păcatele
noastre, ar fi ascuns această taină ucenicilor Săi? Dacă a profeţit cum va fi
la sfârşitul lumii, de ce nu le-ar fi spus şi despre „marele contact“?
● Dacă planeta noastră a fost „vizitată“ încă
dinainte de Întruparea lui Hristos, de ce aceşti vizitatori misterioşi nu au
venit să se închine Fiului lui Dumnezeu, în faţa căruia se închină toate
Puterile Cereşti şi toată făptura?
● Cum de există referiri la fiinţele venite
din cer în atâtea scrieri păgâne, iar în scrierile Sfinţilor Părinţi nu găsim
nicio referire?
● Oare de ce au evitat „vizitatorii“ să îşi
facă apariţia în Bizanţul primului mileniu creştin? Dac ar fi apărut, cu
siguranţă natura lor ar fi fost precizată în câteva canoane ale Sfintelor
Sinoade.
● Dacă au fost iniţiate contactele cu
O.Z.N.-urile abia în al doilea mileniu al erei noastre, (şi deci acestea nu ar fi putut fi observate cu secole în urmă de către
Sfinţii Părinţi), atunci de ce aceşti „mesageri cosmici“ au ales ca
persoane de contact oameni cu un nivel spiritual obişnuit? De ce nu au luat legătura
cu Părinţii făcători de minuni care duc viaţă de sfinţenie în vremurile
noastre?
Iată câteva posibile răspunsuri:
● Hristos nu a profeţit despre venirea unor „mesageri
extratereştri“ rânduiţi
să ajute omenirea deoarece astfel de mesageri nu există. După învăţătura
Bisericii, asupra omenirii veghează doar Dumnezeul cel în Treime lăudat, Maica
Domnului şi toţi îngerii şi sfinţii.
● „Vizitatorii“ nu puteau să I se închine lui
Hristos, pentru că pe draci îi arde puterea Sa dumnezeiască.
● Ei nu s-au arătat în vremurile Sfinţilor Părinţi,
deoarece nu le-a îngăduit Dumnezeu (rătăcirea
contemporană este pe măsura păcătoşeniei noastre). Dacă ar fi
apărut atunci, astăzi cu siguranţă cărţile de teologie ar fi conţinut, la
capitolul despre demoni, precizări interesante despre O.Z.N.-uri.
● „Extratereştrii“ nu au luat contact cu sfinţii
vremurilor noastre -
cum ar fi Sfântul Siluan Athonitul sau Sfântul Ioan Maximovici, pentru că aceştia ar fi văzut prin darul
lui Dumnezeu că „vizitatorii“ sunt demoni.
● Extratereştrii au preferat oameni de contact lipsiţi
de darul deosebirii duhurilor, oameni care nu erau capabili să înţeleagă cine
le stă înainte. Dar
chiar dacă „extratereştrii“ s-au ferit să apară înaintea Părinţilor din
vremurile noastre, aceştia nu s-au ferit să mărturisească într-un glas că
fenomenul O.Z.N. nu este altceva decât o modernă înfăţişare a diavolului.
Părintele Serafim Rose spunea că „o evaluare justă a fenomenelor extraterestre nu poate fi
atinsă decât din interiorul revelaţiei si al experienţei creştine, fiind accesibilă
doar creştinului credincios care trăieşte real si cu smerenie pe aceste
coordonate. Cercetătorii fenomenelor extraterestre au ajuns la concluzia că ele
sunt identice cu fenomenele numite demonice; dar numai creştinul - si anume cel
ortodox, care este instruit şi luminat de 2000 de ani de experienţă patristică
a luptei cu demonii - este capabil să înţeleagă semnificaţia adâncă a acestei
concluzii“.
Experienţa
duhovnicească bimilenară a Bisericii Ortodoxe este cea care face posibilă
punerea unui verdict. Un lung război între atleţii lui Hristos şi mesagerii
întunericului au dus la stabilirea unui întreg arsenal de înşelăciuni diavoleşti.
Sfinţii, pe care diavolul încercă să îi amăgească în fel şi chip, i-au văzut
tehnica de luptă şi au explicat-o în scrieri duhovniceşti de nepreţuit.
Vedem că
în lumea catolică şi în cea protestantă există câţiva pseudo-teologi care au căzut
în cursa întinsă prin O.Z.N.-uri şi studiază aşa-numita „exoteologie“ -
teologie a spaţiului cosmic, încercând să facă tot felul de clasificări între
speciile extraterestre care ne-au contactat. Din perspectiva celor care se adapă
din izvorul viu al Sfintei Tradiţii o astfel de cercetare nu poate fi decât greşită:
căci „vizitatorii“ sunt de o singură specie, de o singură rasă: sunt demoni.
Apare o
grea piatră de poticnire pentru unii credincioşi. Unii „vizitatori“ au vorbit
cu oamenii, au fost pipăiţi, alţii se pare că au fost studiaţi vreme îndelungată
de diferite comisii ale guvernului american. Doar dracii nu au trupuri; atunci
cum au fost posibile astfel de studii?
La această
întrebare, Vieţile Sfinţilor oferă o sumedenie de cazuri în care intervenţia
diavolilor a avut loc şi în plan fizic (cele
mai cunoscute aflându-se în Viaţa Sfântului Antonie cel Mare şi în Viaţa
Sfântului Mucenic Ciprian, care din vrăjitor a devenit vas ales al lui
Hristos).
Ni se pare
firesc ca astfel de întâmplări să pară incredibile, dar, pentru cei credincioşi,
ele sunt cât se poate de reale. Aici este piatra de poticnire: cine nu crede că
lupta diavolilor împotriva sfinţilor a fost exact aşa cum este descrisă de Vieţile
Sfinţilor nu poate să creadă că „extratereştrii“ care fac lucruri similare sunt
draci. Cine nu vrea să ţină seama de experienţa Bisericii Ortodoxe nu poate să
se mai considere fiu al acestei Biserici şi nici nu îi poate înţelege învăţăturile.
În planul duhovnicesc o demonstraţie logică nu are cum să fie definitivă:
întotdeauna credinţa este chemată să spună ultimul cuvânt.
Întâmplare adevărată
„Timp de
cinci ani am fost profesor de liceu, străbătând cărările vieţii prin
întunericul desfrâului şi înflăcărându-m de filosofia deşartă după firea lumii,
iar nu după Hristos. Şi poate că aş fi pierit cu desăvârşire dacă nu m-ar fi reţinut
întrucâtva faptul că trăiam împreună cu evlavioasa mea mamă şi cu o soră care
îşi petrecea viaţa cu multă luare-aminte, într-o neîntinată feciorie... Într-o
bună zi, plimbându-mă pe strada principală, m-am întâlnit şi am făcut cunoştinţă
cu un tânăr frumos, care se dădea drept francez. Veni într-o bună zi la mine, poftindu-mă
să mergem într-una din familiile mai sus pomenite şi, pentru ca să mă înduplece
mai uşor, a început să îmi vorbească despre veselia şi buna dispoziţie care te
întâmpină de cum păşeşti pragul acelei case. Dar, după ce îmi spuse aceste
cuvinte, la un moment dat începu să mă roage stăruitor să ieşim afară din
cabinetul în care ne aflam si să stăm în salon. Rugămintea lui mi se păru
ciudată, şi după ce i-am spus că am băgat de seamă de mai multe ori neplăcerea
lui de a sta în odaia mea de lucru,
l-am întrebat care e cauza. Apoi l-am reţinut în cabinetul meu şi din altă pricină: salonul se afla lângă camera mamei şi surorii mele, unde n-ar fi fost frumos să vorbim despre felurite deşertăciuni. El îşi menţinea totuşi dorinţa prin diferite şiretlicuri. În cele din urmă, îmi spuse deschis următoarele: - Pe raftul din faţă se află printre cărţi o Evanghelie. Eu cinstesc atât de mult această carte, încât îmi vine greu să vorbesc în faţa ei despre lucrurile noastre pline de atâtea chestii neserioase... Te rog, du-o de aici, şi atunci vom vorbi în toată libertatea. Uşuratic cum eram, am surâs când am auzit aceste cuvinte, am luat apoi Evanghelia din raft şi i-am zis: - Trebuia să-mi fi spus mai demult. Şi punându-i-o în mâini am bâiguit: - Uite, pune-o singur în cealaltă cameră!... Dar, minune, de-abia m-am atins de el cu Evanghelia şi, în aceeaşi clipă, tânărul se cutremură şi se făcu nevăzut. Întâmplarea m-a uimit atât de puternic, încât, de spaimă, m-am prăbuşit în nesimţire pe podea“. Mărturia de faţă dovedeşte cât se poate de clar că diavolii pot lua înfăţişare omenească, ti putem înţelege că nu le este greu să ia nici înfăţişare de fiare (cum citim în Vieţile Sfinţilor), si nici de extratereştri. „Povestea aceasta este bună de adormit copiii...“, ar putea spune cineva. „De vină nu este cel care a scris-o, ci cei care au crezut cele scrise...“ Este adevărat că această mărturie poate fi considerată mincinoasă, sau poate fi apreciată drept rod al unei imaginaţii bolnăvicioase. Dar creştinii ortodocşi ştiu că Pelerinul rus este una dintre cele mai importante cărţi duhovniceşti şi nu se îndoiesc de învăţăturile şi întâmplările descrise în ea.
l-am întrebat care e cauza. Apoi l-am reţinut în cabinetul meu şi din altă pricină: salonul se afla lângă camera mamei şi surorii mele, unde n-ar fi fost frumos să vorbim despre felurite deşertăciuni. El îşi menţinea totuşi dorinţa prin diferite şiretlicuri. În cele din urmă, îmi spuse deschis următoarele: - Pe raftul din faţă se află printre cărţi o Evanghelie. Eu cinstesc atât de mult această carte, încât îmi vine greu să vorbesc în faţa ei despre lucrurile noastre pline de atâtea chestii neserioase... Te rog, du-o de aici, şi atunci vom vorbi în toată libertatea. Uşuratic cum eram, am surâs când am auzit aceste cuvinte, am luat apoi Evanghelia din raft şi i-am zis: - Trebuia să-mi fi spus mai demult. Şi punându-i-o în mâini am bâiguit: - Uite, pune-o singur în cealaltă cameră!... Dar, minune, de-abia m-am atins de el cu Evanghelia şi, în aceeaşi clipă, tânărul se cutremură şi se făcu nevăzut. Întâmplarea m-a uimit atât de puternic, încât, de spaimă, m-am prăbuşit în nesimţire pe podea“. Mărturia de faţă dovedeşte cât se poate de clar că diavolii pot lua înfăţişare omenească, ti putem înţelege că nu le este greu să ia nici înfăţişare de fiare (cum citim în Vieţile Sfinţilor), si nici de extratereştri. „Povestea aceasta este bună de adormit copiii...“, ar putea spune cineva. „De vină nu este cel care a scris-o, ci cei care au crezut cele scrise...“ Este adevărat că această mărturie poate fi considerată mincinoasă, sau poate fi apreciată drept rod al unei imaginaţii bolnăvicioase. Dar creştinii ortodocşi ştiu că Pelerinul rus este una dintre cele mai importante cărţi duhovniceşti şi nu se îndoiesc de învăţăturile şi întâmplările descrise în ea.
Părintele Cleopa
„Eram
într-o noapte la ora unu în bordei. Făcusem Miezonoptica şi eram pe la sfârşitul
Utreniei, când deodată aud: buf, buf, buf! Se cutremura pământul. Eu am ieşit să
văd ce se aude, dar când am deschis uşa la bordei am văzut afară o lumină mare
şi în lumină, o maşină de alamă cu multe roţi (un clasic O.Z.N. -n.n.) Din ea a coborât un om înalt, cu ochii mari,
pe jumătate albi şi pe jumătate negri, care numai atât a zis apăsat: „Ce cauţi
aici?“ (acesta a fost momentul cel mai
important: în loc să intre în dialog cu extraterestrul, cum ar fi făcut alţii,
părintele şi-a dat seama că se află în faţa unei curse diavoleşti -n.n.)
Atunci mi-am adus aminte ce zic Sfinţii Părinţi. Că dacă ai Sfintele Taine, Îl
ai pe Hristos viu! Eu aveam Sfintele Taine într-o scorbură de brad în bordei. Şi
când am văzut aşa, am intrat repede înăuntru, am cuprins bradul cu Sfintele Taine
în braţe şi numai atât am zis: „Doamne
Iisuse, nu mă lăsa!“ Să vezi tu atunci rugăciune când este
dracul la uşă! Şi
când m-am uitat din nou afară, l-am văzut cum se dădea înapoi alungat de
puterea lui Hristos. Lângă bordei era o râpă mare unde a căzut acel duh
necurat. Dar cum a căzut? Când a ajuns la râpă, s-a dat de trei ori peste cap
cu tot cu maşină şi pe urmă a căzut şi s-a făcut un zgomot mare de mi-au ţiuit
urechile până a doua zi la ora unu“.
DE CE NU PLÂNG EXTRATEREŞTII?
Deşi ne înconjoară sute sau mii de oameni, deşi avem
acces nelimitat până într-un colţ nelimitat al Terrei, ne apasă totuşi o durere
surdă ce ne amărăşte fiinţa până în încheieturile ei cele mai tainice. Şi chiar
dacă nu ne dăm seama, absolut toate sufletele noastre plâng. Majoritatea de
durere, altele de tristeţe, şi mult prea puţine de fericire, căci toate sunt
apăsate de singurătate, de dorul după Dumnezeu. Pământul are şi el un ocean
tainic, zămislit şi întreţinut doar cu lacrimile sufletelor celor ce au trăit,
trăiesc şi vor mai trăi printre noi. Lacrimi ale raiului sau ale dorului de
rai. Lacrimi de sfinţi sau de păcătoşi.
De ce nu plâng extratereştrii? Pentru a
arăta acest lucru vom pleca mai întâi de la întrebarea: CE SUNT EXTRATEREŞTII? Unul din marii
teologii spune că ,,extratereştrii sunt o clară proiecţie
în afară a subconştientului uman aflat sub influenţă demonică“.
Cum se întâmplă aceasta? Subconştientul acumulează toate datele, toate
informaţiile ce ajung în contact cu fiinţa umană în decursul existenţei. Şi nu
face decât să le reverse în afara sa într-o formă brută, atunci când se iveşte
o ocazie propice. Acum intervine cel ce nu a plâns nici măcar o dată, adică
diavolul, care are mână liberă asupra subconştientului şi imaginaţiei noastre tocmai pentru că noi am
pierdut legătura cu Adevărul, cu Dumnezeu. DE CE NU PLÂNG EXTRATEREŞTII? Pentru că diavolul nu ştie să plângă şi nici nu ar
putea căci nu are inimă şi suflet ca să-i fie dor. Lui
doar îi este poftă de ceva. O poftă neostoită în veci. Şi tocmai lui îi aparţine
această perfidă ideologie, care vrea să-l înveţe pe om să fie dumnezeu, însă
fără ajutorul lui Dumnezeu. Şi îi pune înainte fiinţe din alte galaxii venite
în scopuri strict umanitare: să-l cunoască, să-l ajute a se perfecţiona şi să-l
umple de puteri paranormale. Şi-i dă
senzaţia că le are! Ce nu a putut
până atunci, devine astăzi un miracol posibil. Ce se cuvenea să primească în
mod real de la Dumnezeu, acum primeşte în
mod mincinos de la diavol. Cu ce preţ? Omul îşi pierde şi el inima.
Devine de o mândrie inimaginabilă. Rece, calculat, perfid... Nu caută să fie
mângâiat şi nu mai mângâie. Nu caută să fie iertat şi să ierte. Nu caută să
plângă şi să fie plâns.
Extratereştrii nu ne cer să plângem sau
să regretăm ceva. Aşa se face că îi preferăm pe ei. Însă, cel mai dureros este
faptul că cei ce admit existenţa OZN-urilor, cei ce sunt într-o continuă
aşteptare a lor, cei ce aşteaptă sau chiar au avut experienţe de genul
întâlnirii unor ,,extratereştri“ toţi aceştia pur şi simplu nu mai pot crede în
Dumnezeu. Au o credinţă demonică în spirite îndrumătoare şi speranţa că ele vor
salva oamenii de la distrugerea ce va veni asupra pământului.
Iubiţi credincioşi,
Trăim la capătul unei perioade înspăimântătoare
de triumf demonic în care „umanoizi“ siniştri (noile forme de năluciri diavoleşti) se
arată la mii de oameni şi pun stăpânire, prin apariţiile lor absurde, pe
sufletele acelora de care harul lui Dumnezeu s-a îndepărtat. De ce s-a îndepărtat?
NEŞTIINŢA, UITAREA ŞI IGNORANŢA
sunt trei mari uriaşi care ne duc la iad. Harul lui Dumnezeu s-a îndepărtat de
la ei pentru că nu merg în fiecare Duminică la Biserică, nu postesc cel puţin
Miercurea şi Vinerea, nu se roagă dimineaţa, nu se roagă seara, nu iau dimineaţa
anafură şi aghiasmă mică pe nemâncate, nu aprind candela în casă, nu şi-au făcut
sfeştanie la casă, nu s-au spovedit şi nu s-au mai împărtăşit de foarte mulţi
ani...
Creştinul ortodox
trebuie să ştie că O.Z.N-urile sunt semn că trebuie să calce cu mai multă hotărâre,
trezvie şi băgare de seamă pe calea mântuirii. El nu are motive să creadă că
există „fiinţe evoluate“ pe alte planete; în schimb el ştie că
există într-adevăr în Univers şi alte „inteligenţe avansate“ în
afară de el. Acestea sunt de două feluri: îngerii şi diavolii. Tot el mai ştie
că din cauza iubirii de sine şi a slăbiciunii sale, înclină cu uşurinţă spre
greşeală, crezând în „basme“. Creştinul ortodox trebuie să ţină
strâns şi cu hotărâre de rânduielile Sfintei Scripturi şi ale Sfinţilor Părinţi,
pe care i le pune la îndemână Biserica lui Hristos spre a-şi mântui sufletul.
Un astfel de creştin ortodox are posibilitatea să reziste înşelăciunilor
religiei viitorului, care nu este altceva decât religia lui Antihrist, în orice
formă i s-ar prezenta ea, şi să nu uite că după cuvântul Sfintei Scripturi
există numai: UN DOMN, (IISUS HRISTOS)
O CREDINŢĂ (CREŞTIN-ORTODOXĂ) ŞI UN BOTEZ (CEL PRIMIT LA 40 DE ZILE DE LA NAŞTERE) (Efeseni 4:5).
O CREDINŢĂ (CREŞTIN-ORTODOXĂ) ŞI UN BOTEZ (CEL PRIMIT LA 40 DE ZILE DE LA NAŞTERE) (Efeseni 4:5).
Bibliografie: Biblia E. I. B. M. 1993;
http//:www.rufon.org/articol/8/; „Ortodoxia şi religia viitorului“, Ieromonah Serafim Rose; „Oameni şi
Demoni“, Părintele Rodion; Preot Gabriel Sorescu, „Apologetica
iubirii“; Jenny Randles, „Înconjuraţi de O.Z.N-uri“.